Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Комунікаційна активність підприємства та її вплив на мотивацію споживачів(2023) Литвинюк, Анастасія Святославівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Реклама як засіб масової комунікації(2017) Восколович, Людмила Володимирівна; Скригун, Наталія ПетрівнаВ роботі досліджено, що реклама є особливою формою комунікацій, адже реалізує загальні завдання. Також було доведено, що суспільство розвиває і інтенсифікує рекламну діяльність, а рекламні технології дають стимул для його соціально-економічного розвитку. The paper studies that advertising is a special form of communication, since it implements common tasks. It was also proved that society is developing and intensifying advertising activities, and advertising technologies provide an incentive for its socio-economic development.Документ Проблеми оцінювання економічної ефективності рекламної діяльності підприємства(2014) Скригун, Наталія ПетрівнаПитання визначення ефективності рекламування - одне зі складних та актуальних питань, що постає перед рекламодавцями. Інформаційною базою для аналізу економічної ефективності рекламних кампаній підприємства є бухгалтерські дані про зростання товарообігу. The question of determining the effectiveness of advertising - one of the difficult and urgent issues facing advertisers. The information base for economic analysis of advertising campaigns enterprises are accounting data on the growth of trade.