Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Франчайзинг у туристичному бізнесі України(2013) Затірка, Єлизавета Валеріївна; Сологуб, Юрій ІвановичРинок франшиз України поки недооцінений і знаходиться мало не в зародковому стані. Поки що даний ринок є ринком продавця. Причому, в яку б сторону не хитнувся маятник, франчайзинг в туризмі в будь-якому випадку виявиться у виграші: якщо система почне рушитися, багато дрібних гравців виявлят ьбажання вступити у велику мережу, щоб залишитися на плаву. Market franchises Ukraine until undervalued and is almost in its infancy. While this market is a market vendor. And, in whatever way not swung pendulum franchise in tourism in any case be the winner if the system will start rushytysya, many small players to enter the detect bazhannya extensive network to stay afloat.Документ Інноваційні напрями розвитку туристичного та готельного бізнесу в українських Карпатах(2012) Мельник, Надія Володимирівна; Сологуб, Юрій ІвановичІнноваційна діяльність у сфері туризму спрямована на створення нового або зміну існуючого продукту, на вдосконалювання транспортних, готельних і інших послуг, освоєння нових ринків, впровадження передових інформаційних і телекомунікаційних технологій та сучасних форм організаційно-управлінської діяльності. Innovative activity in the tourism sector aims to create new or change existing product, to improve transportation, hotel and other services, development of new markets, the introduction of advanced information and telecommunication technologies and modern forms of organization and management.Документ Інноваційні напрями та форми розвитку туристичного та готельного бізнесу в умовах глобалізації(2012) Кузнецов, Валерій Павлович; Сологуб, Юрій ІвановичХарактерною особливістю процесу глобалізації в туристській галузі є застосування новітніх інформаційних і телекомунікаційних технологій, які сприяють підвищенню ефективності та удосконалення роботи компаній, поліпшенню обслуговування клієнтів, прискоренню всіх оперативних процедур, створення нових маркетингових методик і розподільчих каналів. A characteristic feature of globalization in the tourism industry is the use of advanced information and telecommunications technologies that enhance the efficiency and improvement of companies improve customer service, accelerate all operational procedures, new marketing techniques and distribution channels.