Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Дослідження сприйняття споживачами інструментів маркетингу в окремих галузях харчової промисловості(2014) Стеценко, Вікторія АнатоліївнаРозробка і реалізація ефективних маркетингових заходів є однією основних задач маркетингових відділів підприємств харчової промисловості. З цією метою необхідним є дослідження сприйняття маркетингових заходів споживачами, що забезпечує отримання первинної інформації щодо співвідношення важливості та задоволеності існуючою маркетинговою політикою харчової промисловості для різних сегментних груп. Development and implementation of effective marketing activities is one of the main tasks of marketing departments of the food industry. For this purpose it is necessary to study the perception of consumers marketing activities, which gives a primary information regarding the relationship between importance and satisfaction with current food industry marketing policy for different segment groups.Документ Дослідження напрямків маркетингової діяльності підприємств харчової промисловості України(2014) Стеценко, Вікторія АнатоліївнаВажливість харчової промисловості для економіки України обумов-лена її питомою вагою в загальних обсягах виробництва і реалізації промислової продукції, експортним потенціалом. У 2011 році харчова промисловість займала друге місце за обсягами реалізованої продукції, її частка в структурі ВВП України становила 16 %, включаючи напої і тютюнові вироби. The importance of the food industry for the economy of Ukraine obumov-county its proportion in the total production and sales of industrial products, export potential. In 2011, the food processing ranked second in terms of sales, its share in GDP of Ukraine was 16%, including drinks and tobacco.