Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Чи витримає кондитерська промисловість України вступ до СОТ?
    (2007) Ткаченко, Ольга Миколаївна
    В статті розглянуто основні засади Світової організації торгівлі, проаналізовано основні переваги, які мають країни після вступу до СОТ. Автор зосередив увагу на позитивних та негативних наслідках для української економіки після вступу країни до СОТ, спрогнозував фактори, які одразу матимуть вплив на розвиток кондитерської промисловості України. Basic principles of World Trade Organization are considered in the article, basic advantages which have countries after entering to WTO are analysed. An author gave mind on positive and negative consequences for the Ukrainian economy after entering of country to WTO, sprognozuvav factors which at once will have an influence on development of pastry industry of Ukraine.
  • Ескіз
    Документ
    Роль брендів у підвищенні конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості України
    (2006) Ткаченко, Ольга Миколаївна
    Стаття присвячена дослідженню впливів брендів на конкурентоспроможність підприємств. Розглянуто особливості становлення та розвитку брендів українських підприємств. Особлива увага приділена визначенню взаємовпливу брендів та конкурентної позиції підприємств. Викладення матеріалу супроводжується прикладами з практики діяльності та впровадження торгових марок найбільшими українськими виробниками кондитерської продукції. В статті використані статистичні дані ЗАТ „Укркондитер” та Міністерства статистики України. The article is devoted to a problem of influence of brands for competitiveness of firms. It is considered features of introduction and development of brands of the Ukrainian enterprises. The special accent is made on studying of interrelation of brands and a competitive position of the enterprises. The statement of a material is accompanied by examples from practical activity and introduction of trade marks by the greatest Ukrainian manufacturers of confectionery production. In clause statistical data of Joint-Stock Company "Ukrkonditer" and the Ministry of statistics of Ukraine are used.