Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Роль наставників академічних груп у вихованні та становленні студента як особистості(2013) Якимчук, Тетяна ВолодимирівнаСеред основних обов’язків наставників у рамках кредитно-модульної системи навчання, на нашу думку, повинні бути надання студентам консультацій стосовно графіків самостійної роботи та контроль за виконанням цих графіків і успішністю студентів, підкріплені відповідними повноваженнями. The main responsibilities of mentors within the credit-module system, in our opinion, should be to provide students with advice on individual work schedules and monitor the implementation of these schedules and progress of students, supported by the appropriate authority.Документ Практичний досвід використання кейс-методів(2015) Якимчук, Тетяна ВолодимирівнаКейс-метод (від англ. слова case - випадок) - це метод ситуаційного навчання, який передбачає розгляд та аналіз ситуацій, що мали місце в практиці господарювання підприємств різних галузей, або ситуацій, що були придумані з урахуванням особливостей діяльності підприємств та існуючих умов їх функціонування. Головна мета застосування кейс-методів у навчальному процесі ВНЗ - навчити студентів, використовуючи набуті теоретичні знання, вирішувати конкретні неструктуровані проблеми, з якими вони можуть стикнутись у реальному житті, як майбутні дипломовані спеціалісти певної галузі знань. Case method (from Eng. Word case - case) - a method of situational learning, which includes review and analysis of the situations that occurred in the practice of managing different industries or situations that were designed taking into account the characteristics of enterprises and their existing conditions operation. Main purpose of the case-method teaching process in universities - students learn by applying theoretical knowledge to solve unstructured specific challenges they may face in real life as future graduates particular area of expertise.