Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Аромамаркетинг в готельному бізнесі(2015) Базалук, Лідія Борисівна; Стукальська (Іванова), Наталія МиколаївнаСучасні технології дозволяють ароматизувати приміщення будь-якої складності і будь-якого обсягу. У готелях високої категорії застосувують індивідуальний похід до кожного гостя: пропонують створити в його номері комфортну, індивідуальну атмосферу. Для цього в кожному з номерів встановлюють спеціальне обладнання і пропонують гостю вибрати аромат який йому сподобався. Modern technology allows flavored premises of any complexity and any size. The hotels of high category zastosuvuyut individual campaign to each guest: propose to establish in his room a comfortable, private atmosphere. To do this, each room provides specific equipment and offer guests choose the fragrance that he liked.Документ Аромамаркетинг: особливості та перспективи розвитку(2013) Поверіна, Юлія Олександрівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто сутність, завдання та місце аромамаркетингу в системі маркетингових комунікацій підприємства; окреслено особливості застосування цього нового виду маркетингу; визначені перспективні тенденції його розвитку. Essence, task and place of aromamarketinga, is considered in the system of marketings communications of enterprise; the features of application of this new type of marketing are outlined; perspective his progress trends are certain.