Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Специфіка формування й урахування актуальних трендів при розробленні комунікативної стратегії для бренду сиру (на прикладі українського бренду «Комо»)(2024) Сергієнко, Кароліна Андріївна; Антонова, Ольга ВадимівнаСтаття присвячена розгляду особливостей розробки комунікаційної стратегії бренду сиру з урахуванням тенденцій у рекламі та запитів у суспільстві, яка б дозволила виробнику підкреслити свої переваги над конкурентами, встановити нові точки дотику з аудиторією, і зміцнити свою лояльність до бренду. Окреслено комунікативну стратегію рекламної кампанії торгової марки сиру «Комо», виділено її основні завдання. Приділено увагу аналізу основних змістових акцентів комунікативної стратегії бренду сиру в умовах повномасштабної російської агресії.Документ Вплив мистецького стилю поп-арт на світову та українську рекламу(2022) Антонова, Ольга Вадимівна; Сьомка, Віктор АнатолійовичСтаттю присвячено розглядові особливостей впливу мистецького стилю поп-арт на дизайн сучасної української реклами. Окреслено основні стилетворчі елементи та зображально-виражальні засоби, що зазнали переосмислення у сучасному рекламному дизайні. Приділено увагу аналізові творчих відсилок або прямої стилізації української реклами останніх років. The article is devoted to consideration of the features of the impact of the pop-art artistic style on the design of modern Ukrainian advertising. The main stylistic elements and pictorial and expressive means that have undergone reinterpretation in modern advertising design are outlined. Attention is paid to the analysis of creative references or direct stylization of Ukrainian advertising in recent years.Документ Особливості розроблення проекту соціальної рекламної кампанії, присвяченої проблемі винищення лісів, у вітчизняному інформаційному просторі(2021) Антонова, Ольга Вадимівна; Соколов, Максим АндрійовичСтаттю присвячено розглядові особливостей розроблення проекту рекламної кампанії, присвяченої проблемі винищення лісів, в українському інформаційному просторі. Окреслено комунікативну стратегію рекламної кампанії, основні завдання її елементів та зображально-виражальні засоби. Приділено увагу аналізові семіотичних елементів зображальної частини та їх впливогенному потенціалові, кольоровій гамі та текстовій частині. The article is devoted to consideration of the peculiarities of the development of the advertising campaign project dedicated to the problem of deforestation in the Ukrainian information space. The communicative strategy of the advertising campaign, the main tasks of its elements and visual and expressive means are outlined. Attention is paid to the analysis of semiotic elements of the pictorial part and their influencing potential, color scheme and text part.