Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Специфіка формування й урахування актуальних трендів при розробленні комунікативної стратегії для бренду сиру (на прикладі українського бренду «Комо»)(2024) Сергієнко, Кароліна Андріївна; Антонова, Ольга ВадимівнаСтаття присвячена розгляду особливостей розробки комунікаційної стратегії бренду сиру з урахуванням тенденцій у рекламі та запитів у суспільстві, яка б дозволила виробнику підкреслити свої переваги над конкурентами, встановити нові точки дотику з аудиторією, і зміцнити свою лояльність до бренду. Окреслено комунікативну стратегію рекламної кампанії торгової марки сиру «Комо», виділено її основні завдання. Приділено увагу аналізу основних змістових акцентів комунікативної стратегії бренду сиру в умовах повномасштабної російської агресії.Документ Рекламна стратегія: технологія та реалізація(2022) Скригун, Наталія Петрівна; Самовський, Євгеній ВячеславовичРозглянуто підходи до управління рекламною діяльністю підприємства, існуючі технології розроблення стратегії рекламної кампанії. Approaches to managing the company's advertising activities, existing technologies for developing an advertising campaign strategy are considered.Документ Висвітлення аспектів відповідального підприємництва в комерційній рекламі(2022) Максіна, Валерія Андріївна; Антонова, Ольга ВадимівнаПрисвячено розглядові особливостей висвітлення аспектів відповідального підприємництва та сталого розвитку в комерційній рекламі. Проаналізовано досвід як великих світових брендів, так і локальних виробників, у тому числі українських компаній. Розглянуто зображально-виражальні засоби рекламних кампаній, їх впливогенний потенціал.Документ Теоретичні підходи щодо оцінювання ефективності рекламних кампаній(2021) Розумей, Світлана Борисівна; Ніколаєнко, Ірина ВолодимирівнаОдним із основних факторів ефективної рекламної комунікації є розуміння реакції та відгуку цільової аудиторії на неї. Виробник має чітко усвідомлювати створення якого бренду та формування якого іміджу торгової марки він може чи хоче досягти. Визначення ефективності рекламної кампанії в цілому пов'язано з глибоким аналізом комплексу взаємопов’язаних між собою факторів. Отже, практикам необхідно володіти методами вимірювання ефективності рекламної кампанії задля грамотного використання рекламного бюджету та досягнення комунікаційних цілей підприємства.