Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Можливості застосування інновацій в туризмі(2015) Васьковська, Ірина ІванівнаОдин з основних способів залучення споживачів і збільшення свого доходу, полягає в пропозиції йому нового товару. У туристичній галузі, цей товар може бути новими маршрутами або місцями відпочинку. Однак, практично у кожного агентства, існує страх застосування нововведень першим, вдосконалення механізму роботи з клієнтами. Нововведення несе з собою чималу ступінь ризику. Наприклад, ефективне нововведення, яке приносить прибуток - бронювання турів за допомогою on-line сервісу, дозволяє економити час, прискорює обробку заявки та підтвердження обраного туру. Не всім клієнтам цей сервіс подобається, не всі ним користуються, однак спостерігається автоматизація галузі. One of the main ways to attract consumers and increase their income, is to offer him a new product. In the tourism industry, this product can be new routes or places of recreation. However, almost every agency, there is fear of application innovations first improve the mechanism of customer service. Innovation entails considerable risk. For example, effective innovation that makes a profit - Booking via on-line service saves time, speeds up the processing of the application and confirm the selected tour. Not all customers enjoy this service, do not use it all, but there automation industry.Документ Інновації в індустрії туризму(2015) Васьковська, Ірина ІванівнаІнновації в туризмі - це системні заходи, які мають якісну новизну, що призводять до позитивних зрушень у галузі. Інноваційний процес отримує своє визнання, з одного боку, через туристичний ринок і ступінь задоволеності клієнта, а з іншого боку, в основному, завдяки ухваленню спільних рішень туристичними організаціями та органами управління різних рівнів. Innovation in tourism - a systematic measures that have quality novelty, leading to improvements in the industry. The innovation process gets its recognition, on the one hand, the tourism market and customer satisfaction, on the other hand, mainly due to decisions taken by travel organizations and authorities at different levels.