Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи розвитку туристичних підприємств в економіці України
    (2016) Антоненко, Ірина Ярославівна; Мельник, Ірина Леонідівна
    Обґрунтовано особливості розвитку туристичних підприємств та визначено дієві інструменти, що сприятимуть стабільності туристичної галузі. Визначені фактори, які впливають на розвиток туристичного ринку. Grounded especially the development of tourism enterprises and identified effective tools to promote the stability of the tourism industry. The factors that influence the development of the tourism market.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні напрями розвитку туристичного та готельного бізнесу в українських Карпатах
    (2012) Мельник, Надія Володимирівна; Сологуб, Юрій Іванович
    Інноваційна діяльність у сфері туризму спрямована на створення нового або зміну існуючого продукту, на вдосконалювання транспортних, готельних і інших послуг, освоєння нових ринків, впровадження передових інформаційних і телекомунікаційних технологій та сучасних форм організаційно-управлінської діяльності. Innovative activity in the tourism sector aims to create new or change existing product, to improve transportation, hotel and other services, development of new markets, the introduction of advanced information and telecommunication technologies and modern forms of organization and management.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні напрями та форми розвитку туристичного та готельного бізнесу в умовах глобалізації
    (2012) Кузнецов, Валерій Павлович; Сологуб, Юрій Іванович
    Характерною особливістю процесу глобалізації в туристській галузі є застосування новітніх інформаційних і телекомунікаційних технологій, які сприяють підвищенню ефективності та удосконалення роботи компаній, поліпшенню обслуговування клієнтів, прискоренню всіх оперативних процедур, створення нових маркетингових методик і розподільчих каналів. A characteristic feature of globalization in the tourism industry is the use of advanced information and telecommunications technologies that enhance the efficiency and improvement of companies improve customer service, accelerate all operational procedures, new marketing techniques and distribution channels.