Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Зміни ринкової економіки на основі КСВ
    (2019) Березянко, Тамара Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    CSR as a model for sustainable development of relations between business and universities
    (2022) Ralko, Olexandra; Kovtun, Olena; Iakymchuk, Tatiana; Piankova, Oksana
    В умовах зростання взаємної недовіри між суспільством, державними інституціями та комерційними структурами складно побудувати модель взаємовідносин на основі відповідальності. Необхідно прийти до розуміння того, що корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) бізнесу дозволить вийти на якісно новий рівень відносин із суспільством і партнерами. Зважаючи на відсутність суспільного попиту на вивчення КСВ, університети, як правило, не виявляють власної ініціативи, оскільки залежать від попиту абітурієнтів. Ситуація може кардинально змінитися за наявності стійкого інтересу до питань КСВ серед бізнесу, який, як майбутній роботодавець, створить попит серед абітурієнтів, на який поступово реагуватимуть університети. У зв’язку з цим ми провели дослідження ролі агрохолдингів як провідних експортоорієнтованих підприємств України у розвитку освіти КСВ в Україні. In the context of a mutual increase in distrust between society, government institutions and commercial structures, it is difficult to build a model of relationships based on responsibility. It is necessary to come to an understanding that the corporate social responsibility (CSR) of business will allow reaching a qualitatively new level of relations with society and partners. Given the lack of public demand for the study of CSR, universities, usually, do not show their own initiative, because they are dependent on demand from applicants. The situation may change dramatically if there is a steady interest in CSR issues among businesses, which, as a future employer, will generate demand among applicants, to which universities will gradually respond. In this regard, we conducted a study of the role of agricultural holdings as the leading export-oriented enterprises of Ukraine in the development of CSR education in Ukraine.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток корпоративної соціальної відповідальності суб’єктів господарювання
    (2021) Злотник, Олексій Володимирович; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Розглянуто сутність корпоративної соціальної відповідальності. Доведено, що вона являє собою концепцію, яка передбачає можливість інтеграції бізнесу із соціальними та екологічними наслідками діяльності. Підкреслено, що запорукою успішного підприємництва на сучасному етапі розвитку суб’єктів господарювання постає їх соціально відповідальна поведінка. Показано, що тенденції розвитку корпоративної соціальної відповідальності вітчизняних успішних компанії у цілому узгоджуються зі світовими тенденціями поступової інтеграції принципів соціальної відповідальності в корпоративну політику, стратегію зростання соціальних інвестицій. Це відповідає інтересам як самих суб’єктів господарювання, так і суб’єктів зовнішнього середовища. The essence of corporate social responsibility is considered. It is proved that it is a concept that provides for the possibility of integrating business with social and environmental consequences. It is emphasized that the key to successful entrepreneurship at the present stage of development of economic entities is their socially responsible behavior. It is shown that the trends in the development of corporate social responsibility of successful domestic companies in general are consistent with global trends in the gradual integration of social responsibility principles into corporate policy, the strategy of growth of social investment. This is in the interests of both the business and the environment.
  • Ескіз
    Документ
    Способи залучення коштів підприємством на здійснення соціальних проектів
    (2019) Гулька, Вікторія Ігорівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Доведено важливість розгляду теми корпоративної соціальної відповідальності. Розглянуто ефективні засоби привернення уваги суспільства до соціальних проблем та популяризації власної ТМ. Визначено необхідність прийняття підприємством участі у різного роду соціальних проектах, створенні спеціальних благодійних фондів. Показано, що концепція корпоративної соціальної відповідальності є ефективним маркетинговим інструментом, що допомагає підприємству виділятися серед конкурентів та сприяє зростанню лояльності споживачів до бренду. Визначено, що однією з основних форм залучення коштів підприємства є благодійництво та спонсорство. The importance of considering the theme of corporate social responsibility is proved. Effective means of attracting public attention to social problems and popularizing their own TM are considered. The necessity of accepting participation in various social projects, creation of special charitable foundations is determined. It is shown that the concept of corporate social responsibility is an effective marketing tool that helps the company to stand out among its competitors and promotes the growth of consumer loyalty to the brand. It is determined that one of the main forms of attracting funds is philanthropy and sponsorship.