Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Формування гастрономічного бренду регіонів України як чинник розвитку внутрішнього туризму(2015) Кравцов, Сергій СтаніславовичФормування гастрономічних брендів в Україні має ґрунтуватися на культурних відмінностях регіонів, що склалися історично, і що розглядається як конкурентна перевага, яку обов’язково слід використовувати. Formation gastronomic brands in Ukraine should be based on cultural differences between regions that have developed historically, and is seen as a competitive advantage, which must be used.Документ Інноваційні тенденції гастрономічного туризму(2012) Карпчук, Валерія Ігорівна; Сологуб, Юрій ІвановичОдним з перспективних напрямків розвитку ринку туристичних послуг є гастрономічний туризм - вид туризму, пов'язаний з ознайомленням і дегустацією національних кулінарних традицій країн світу, є синтезом екології, культури і виробництва. One of the perspective directions of the tourist market is gastronomic tourism - a type of tourism associated with the review and tasting of national culinary traditions of the world, is a synthesis of ecology, culture and industry.Документ Гастрономічний туризм: перспективні напрями(2014) Трададенко, Тетяна Павлівна; Верес, Катерина ОлександрівнаВ останні роки у всьому світі в якості альтернативного всім вже звичного відпочинку починає набувати особливу популярність гастрономічний туризм. Гастрономічний туризм - це подорож по країнах і континентах для знайомства з особливостями місцевої кухні, кулінарними традиціями, з метою покуштувати унікальні для приїжджого людини блюдо або продукт. Мета гастрономічних турів -насолодитися місцевою рецептурою, що увібрала в себе вікові традиції і звичаї місцевих жителів, культуру приготування їжі. In recent years all over the world as an alternative to all the usual holiday already begins to take particularly popular gastronomic tourism. Gastronomic tourism - a journey across countries and continents to explore the features of the local cuisine, culinary traditions, in order to taste the unique dish to the incoming person or product. The purpose of gastronomic tours -nasolodytysya local recipes, which included the ancient traditions and customs of the local people, culture and cooking.