Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
14 результатів
Результати пошуку
Документ Роль куратора у самовихованні та самореалізації студентів(2013) Грищенко, Анна МиколаївнаПідтримка творчої самореалізації, творчого визначення в значній мірі залежить від куратора, який починаючи з першого курсу найдовше спілкується зі студентами академічної групи. Support for creative self, creativity definition largely depends on the curator that since the first year the longest communicates with students academic group.Документ Роль куратора в організації науково-дослідної роботи студента(2013) Науменко, Ксенія АндріївнаЗавдання куратора студентської групи охоплюють вирішення багатьох питань, пов’язаних з навчанням, позааудиторною роботою, відносинами у групі та індивідуальними проблемами студентів, організацією дозвілля та залучення студентів до культурної, громадської роботи університету. Task curator student groups covering many issues related to training, testing work, relationships in the group and individual problems of students, leisure and attract students to the cultural, social work university.Документ Роль інституту кураторства у сучасних умовах(2013) Мирошник, Юлія Анатоліївна; Тищенко (Усатюк), Олена МихайлівнаОрганізація виховної роботи у вищому навчальному закладі віддзеркалює новітні технології виховання студентства, роль та функції куратора академічної групи в управлінні системою позааудиторної виховної роботи. Organization of educational work in higher education reflects the latest technology education students, the role and functions of the curator of the academic group management system in extracurricular educational work.Документ Роль куратора в процесі виховання студентської молоді в сучасних умовах(2013) Мазур, Олег Костянтинович; Шоха, Володимир ПетровичВідносячи кураторство до професійної сфери діяльності вузівського педагога, слід вважати, що його важливими професійними якостями повинні бути педагогічні ерудиція, практичне і діагностичне мислення, інтуїція та передбачення, спостережливість та винахідливість. Relating to professional curator scope of the university teacher should assume that it is important to be professional qualities and pedagogical erudition, practical and diagnostic thinking, intuition and foresight, observation and resourcefulness.Документ Роль інституту кураторства у сучасній освіті(2013) Щербакова, Галина ДмитрівнаЗгідно з національною доктриною розвитку освіти в Україні національне виховання є одним із головних пріоритетів, органічною складовою освіти. According to the national doctrine of education development in Ukraine national education is a major priority, an integral part of education.Документ Куратор у вищій школі необхідний(2013) Фурманова, Юлія ПетрівнаІнститут кураторства у вищій школі необхідний, особливо у перші роки навчання студентів. Institute of coaching in high school is needed, especially in the early years of student learning.Документ Професійна роль куратора у формуванні світогляду студента(2013) Волошина, Ірина МиколаївнаРоль куратора зводиться не просто до передачі знань студентам, а в стимулюванні їх до самостійної пізнавальної активності, формуванні необхідності у самовдосконаленні і розвитку науково-дослідницьких навичок. The role of the curator is reduced not only to transfer knowledge to students and to stimulate them to independent cognitive activity formation need for self-improvement and development of research skills.Документ Виховні функції сучасного куратора(2013) Харченко, Вячеслав ВалерійовичВиховання здійснюється через власний досвід студентів, що зумовлений довкіллям. Тож, роль куратора зводиться до організації і регулювання середовища студентів. Education through personal experience students caused by the environment. Therefore, the role of the curator comes down to organization and management of medium students.Документ Інноваційні комунікативні технології в роботі кураторів академічних груп(2013) Сидорченко, Олена Іванівна; Захарченко, Тетяна МиколаївнаПроцес встановлення студента як фахівця складається з декількох етапів: усвідомлення соціальної ролі людини, сприйняття вимог майбутньої професії, усвідомленого пред’явлення цих вимог до себе, самовиховання необхідних якостей, моделюючих особистість студента, реалізації творчої діяльності. The process of becoming a professional student consists of several stages: awareness of the social role of human perception requirements for future professions conscious presentation of the requirements themselves, self necessary qualities simulating the identity of the student, the implementation of creative activity.Документ Куратор - професіонал і людина(2013) Сімурова, Наталія ВячеславівнаНаставник академічної групи - один з професійних обов’язків викладача вищого учбового закладу. Головна мета кожного навчального закладу - підготовка конкурентоздатного спеціаліста. Mentor academic group - one of the professional duties of a teacher of higher educational institution. The main goal of every educational institution - preparing competitive specialist.