Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Лексика в рекламі як засіб впливу та маніпуляції(2015) Пономаренко, Катерина Володимирівна; Яременко, Світлана АндріївнаРеклама відіграє надзвичайно велике значення в житті суспільства, оскільки від її ефективності залежить розв’язання цілої низки важливих економічних та суспільних завдань. Advertising plays an important in society because of its effectiveness depends on solving a number of important economic and social problems.Документ Маніпуляції в рекламі(2014) Руда, Тетяна; Розумей, Світлана БорисівнаВ останнє XXI століття в Україні активно розвивається особливий жанр, який представляє сплав прикладних гуманітарних наук і різних видів мистецтва. Межі жанру, чітко позначені приземленими завданнями, - представлення товару і інформація про його позитивні властивості, - з часом розширилися і стали претендувати на більш важливі функції. Реклама, взялася за формування моральних цінностей, способу життя і навіть національної ідеї. In the last century XXI in Ukraine is actively developing a special genre that represents the fusion of Applied Arts and various art forms. The boundaries of the genre, clearly marked mundane tasks - presentation of product and information about its positive features - eventually expanded and began to claim the more important functions. Advertising, undertook the formation of moral values, lifestyles, and even national idea.Документ Маніпуляція як маркетинговий засіб впливу на споживчу поведінку(2013) Соломоненко, В. А.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто економічну та моральну складову процесу маніпуляційного впливу на споживача за допомогою різноманітних методів. The economic and moral constituent of process of manipulation influence is considered on an user by various methods.