Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження напрямків маркетингової діяльності підприємств харчової промисловості України
    (2014) Стеценко, Вікторія Анатоліївна
    Важливість харчової промисловості для економіки України обумов-лена її питомою вагою в загальних обсягах виробництва і реалізації промислової продукції, експортним потенціалом. У 2011 році харчова промисловість займала друге місце за обсягами реалізованої продукції, її частка в структурі ВВП України становила 16 %, включаючи напої і тютюнові вироби. The importance of the food industry for the economy of Ukraine obumov-county its proportion in the total production and sales of industrial products, export potential. In 2011, the food processing ranked second in terms of sales, its share in GDP of Ukraine was 16%, including drinks and tobacco.
  • Ескіз
    Документ
    Факторы влияния на распределение ресурсов между составляющими маркетингового комплекса для достижения его сбалансированности
    (2013) Стеценко, Виктория Анатольевна
    Определено факторы влияющие на распределение ресурсов между составляющими маркетингового микса для достижения сбалансированности маркетингового комплекса. Factors which influence on distribution of resources between the components of marketing mix to achieve a balancing of marketing mix were defined.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні основи визначення складових комплексу маркетингу
    (2013) Стеценко, Вікторія Анатоліївна
    Досліджено складові маркетингового комплексу, та передумови його формування. Визначено роль збалансованості складових маркетингового комплексу при плануванні та реалізації маркетингових планів підприємства. Components of the marketing mix, and the conditions of its formation were investigated. The role of balancing of marketing mix’s elements in the planning and implementation of marketing plans for the company was defined.