Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Особливості та теоретичні аспекти вивчення поведінки споживача
    (2004) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Проведена оцінка та аналіз основних методів дослідження поведінки споживачів та підходів щодо вивчення характеру їхньої поведінки. Were evaluated the main methods of research of consumer behavior and the study of the nature of their behavior.
  • Ескіз
    Документ
    Advertising as a method of forming cunsumer demands
    (2013) Osadchyk, Oksana; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga
    The features of forming of consumer necessities on the basis of advertising and mechanism of influence of advertising are on the conduct of users.