Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Регіональні ринки продукції птахівництва(2023) Гривківська, Оксана ВасилівнаПроаналізовано розвиток регіональних ринків продукції птахівництва протягом 2020-2022 рр. Факторами стрімкого розвитку ринку птахівництва в Україні. Проведено аналіз експорту м’яса птиці. Окреслено перспективи розвитку регіональних ринків птахівництва.Документ Особливості формування цінової політики в підвищенні ефективності діяльності підприємств(2021) Страшинська, Лариса Володимирівна; Хажанець, Ольга ВолодимирівнаДосліджено сутність ціни як активного інструмента формування структури виробництва. Розглянуто вплив ціни як вирішального фактору результатів виробничої і фінансової діяльності фірми. Доведено, що формування стратегії ціноутворення – один з найбільш значимих аспектів функціонування підприємства в ринковому середовищі. Обґрунтовано, що «управління» споживачем щодо ціни можливо за умови, коли остання буде відповідною не тільки з точки зору виробника, а й з урахуванням вимог споживача. The essence of price as an active tool for forming the structure of production is studied. The influence of price as a decisive factor in the results of production and financial activities of the firm is considered. It is proved that the formation of pricing strategy – one of the most important aspects of the enterprise in a market environment. It is substantiated that "management" of the consumer in relation to the price is possible provided that the latter will be appropriate not only from the point of view of the manufacturer, but also taking into account the requirements of the consumer.