Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингове дослідження популярності Інтернет-магазинів
    (2020) Страшинська, Лариса Володимирівна; Антіпова, Крістіна Андріївна
    Визначено переваги користування послугами Інтернет-магазинів для споживачів. Наведено результати маркетингового дослідження популярності Інтернет-магазинів серед молодіжної аудиторії в м. Києві. Обґрунтовано рекомендації для підвищення популярності й довіри до Інтернет-магазинів з ціллю збільшення обсягів продажу товарів. The advantages of using the services of online stores for consumers are determined. The results of a marketing study of the popularity of online stores among the youth audience in Kyiv are presented. Recommendations for increasing the popularity and trust in online stores in order to increase sales of goods are substantiated.
  • Ескіз
    Документ
    Реклама в готельному господарстві
    (2015) Петренко, Марина Вікторівна; Примак, Тетяна Юхимівна
    Реклама є однією із складових популярності готельного підприємства. Щоб правильно виконувати свою роль, реклама в готельному бізнесі повинна мати такі цілі як формування у споживача певного рівня знань про даний готельний продукт; формування доброзичливого ставлення до готелю; спонукання споживача звернутися до даного готелю; прискорення обороту готельних продуктів. Advertising is one of the components of the popularity of the hotel business. To properly fulfill its role, advertising in the hospitality industry should have the purpose of forming the consumer as a certain level of knowledge of this hotel product; formation of favorable attitude to the hotel; prompting consumers to turn to this hotel; accelerate the turnover of hotel products.