Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингова комунікаційна активність підприємства в умовах діджиталізації суспільства(2022) Скригун, Наталія Петрівна; Колодюк, Світлана АндріївнаРозглянуто поточне становище напряму маркетингової комунікації в умовах діджиталізації суспільства. Встановлено, що інструменти соціальних мереж є ефективним інструментом побудови знання про бренди та генерування лояльності серед цільової аудиторії через формування комʼюніті. Надано рекомендацію щодо комплексного застосування різних видів онлайн-комунікаційних інструментів для збільшення ефективності рекламних активностей. The current situation of the direction of marketing communication in the conditions of digitalization of society is considered. It has been established that social network tools are an effective tool for building brand awareness and generating loyalty among the target audience through community formation. A recommendation was given regarding the comprehensive use of various types of online communication tools to increase the effectiveness of advertising activities.Документ Вплив соціальних мереж на розумову діяльність людини(2018) Саракун, Лариса ПетрівнаДосліджуються основні аспекти функціонування соціальних мереж та їх вплив на розумову діяльність людини. Розглядаються проблеми залежності від соціальних мереж. The main aspects of functioning of social networks and their influence on mental activity of a person are investigated. The problems of dependence on social networks are considered.Документ Кваліметричні методи маркетингової оцінки якості каналів збуту турпродукту через соціальні мережі(2018) Івченко, Любов Олександрівна; Пасєка, Максим ВасильовичПропонується використання методів кваліметрії для розрахунку інтегрального показника якості каналів збуту турпродукту через соціальні мережі. Розроблено дерево властивостей, до якого включено як кількісні, так і якісні показники діяльності спільнот різних туристичних підприємств у соціальних мережах. It is proposed to use the methods of qualimetry for calculating the integral indicator of the quality of the tourist product sales channels through social networks. A tree of properties has been developed, which includes both quantitative and qualitative indicators of the activity of communities of various tourist enterprises in social networks.Документ Маркетингові аспекти використання соціальних мереж(2012) Удод, Катерина ВолодимирівнаЯк поширений елемент інтернет-сервісу соціальна мережа базується на людсь- их зв’язках або ж взаємних інтересах. Вона дає можливість фізичним та юридичним особам контактувати між собою, об’єднуватись за певними інтересами як для особистих, так і для виробничих та інших цілей. Для цього в Інтернет-мережі створюються спеціальні сайти, які забезпечують для користувачів зручні можливості для спілкування через чати, блоги, відео, музику та інше.Документ The war of social networks or why people choose online communication(2014) Malinov, VladyslavPeople began using the Internet at the beginning of the 21st century. They do a lot of things such as communication, shopping, reading news, watching movie, listening to music and sharing personal photos. In today's world of the Internet there are many social networks that have gained much popularity in recent years. And best known and most popular among them are “MySpace”, “Facebook”, “VK”, “Odnoklassniki” and “Twitter”.