Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингова комунікаційна активність підприємства в умовах діджиталізації суспільства
    (2022) Скригун, Наталія Петрівна; Колодюк, Світлана Андріївна
    Розглянуто поточне становище напряму маркетингової комунікації в умовах діджиталізації суспільства. Встановлено, що інструменти соціальних мереж є ефективним інструментом побудови знання про бренди та генерування лояльності серед цільової аудиторії через формування комʼюніті. Надано рекомендацію щодо комплексного застосування різних видів онлайн-комунікаційних інструментів для збільшення ефективності рекламних активностей. The current situation of the direction of marketing communication in the conditions of digitalization of society is considered. It has been established that social network tools are an effective tool for building brand awareness and generating loyalty among the target audience through community formation. A recommendation was given regarding the comprehensive use of various types of online communication tools to increase the effectiveness of advertising activities.
  • Ескіз
    Документ
    Нейромаркетинг як помічник розуміння психології покупки брендів
    (2013) Черненко, К. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Розглянуто нейромаркетинг як новий вид маркетингу, предметом досліджень якого є вивчення неусвідомлених когнітивних і емоційних реакцій людини на певні стимули. Neyromarketing as new type of marketing is considered, the article of researches of which is a study of unrealized kognitivnikh and emotional reactions of man on certain stimuli.
  • Ескіз
    Документ
    Advertising as a method of forming cunsumer demands
    (2013) Osadchyk, Oksana; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga
    The features of forming of consumer necessities on the basis of advertising and mechanism of influence of advertising are on the conduct of users.