Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингові стратегії просування готелів в Україні(2024) Грищук, Святослава Сергіївна; Пушка, Ольга СергіївнаУ статті проаналізовано маркетингові стратегії просування готелів та їх застосування в УкраїніДокумент Використання digital-маркетингу у просуванні готельно-ресторанного продукту на ринку(2024) Сильчук, Роман Павлович; Нікітіна, Тетяна Андріївна; Пушка, Ольга СергіївнаВ сучасному світі стрімкий розвиток інформаційних та цифрових технологій має значний вплив на діяльність підприємств різних галузей, у тому числі і сфери обслуговування. З кожним роком необхідність їх використання зростає, стаючи важливим елементом маркетингової політики. Вибір інструментів digital-маркетингу та їх використання в складі маркетингової політики є важливими завданнями готельно-ресторанного бізнесу