Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційна активність підприємства у маркетинговій діяльності
    (2022) Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Розглянуто різноманітність визначень поняття «інноваційна активність». Доведено, що інноваційну активність можна розглядати з різних напрямків. Охарактеризовано різні складові інноваційної активності. Наголошено, що маркетингова інноваційна активність як складова інноваційної активності сприяє глибшому розумінню потреб споживачів та їхньому успішному задоволенню. Доведено, що джерелом маркетингових ідей можуть бути співробітники власного підприємства, які зацікавлені в розробленні та виготовленні такої продукції, яка прийдеться до вподоби клієнтам. Показано, що серед чинників зовнішнього середовища найбільш впливовими будуть економічні, науково-технічні, культурні. Продемонстровано, що найбільший інтерес представляють маркетингові інновації, що пов’язані з розробленням нових видів продукції з нетрадиційної сировини