08.00.04 - Економіка та управляння підприємствами

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7370

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Діагностика збалансованості витрат на елементи маркетингового комплексу
    (2015) Стеценко, Вікторія Анатоліївна
    Дисертація присвячена дослідженню теоретичних положень та розробці практичних рекомендацій щодо діагностики збалансованості витрат на елементи маркетингового комплексу підприємств харчової промисловості України. У роботі розвинуто понятійно-категоріальний апарат теорії маркетингового комплексу. Узагальнено теоретичні підходи до визначення таких понять, як «збалансованість в маркетингу» та «збалансованість витрат на елементи маркетингового комплексу». The dissertation focuses on research of theoretical statements and development of practical recommendations for diagnostics of costs balance for the marketing mix elements of food industry enterprises of Ukraine. The writing develops the concepts and categories of the marketing mix theory. Theoretical approaches to the definition of such concepts as "balance in marketing" and "balance of costs for the marketing mix elements” were generalized.