Бакалаврські кваліфікаційні роботи
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/32868
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Використання івент-маркетингу як інструменту формування лояльності споживачів до продукції підприємства(2024) Кучерина, Віра ПетрівнаДокумент Оцінювання лояльності споживачів до товарів підприємства(2024) Муравський, Владислав ІгоровичДокумент Дослідження поведінки споживачів продукції підприємства(2023) Анікеєнко, Євгенія СергіївнаДокумент Формування та підтримання лояльності споживачів сучасними інструментами еvent-маркетингу(2023) Венгаренко, Анастасії АндріївниДокумент Дослідження рівня задоволеності запитів покупців(2020) Григорян, Григор АкоповичДокумент Оцінювання лояльності споживачів до послуг підприємства(2020) Петрович, Маргарита ВікторівнаДокумент Проєкт рекламної кампанії для ТОВ «Лазерхауз»(2020) Полякова, Анастасія Станіславівна