Бакалаврські кваліфікаційні роботи
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/32868
Переглянути
56 результатів
Результати пошуку
Документ Оцінювання конкурентоспроможності продукції підприємства(2024) Пасацька, Дарина ЮріївнаДокумент Використання івент-маркетингу як інструменту формування лояльності споживачів до продукції підприємства(2024) Кучерина, Віра ПетрівнаДокумент Удосконалення збутової діяльності підприємства(2024) Колодій, Дмитро ВікторовичДокумент Оцінювання елементів комплексу маркетингу підприємства(2024) Піонтківський, Михайло ПетровичДокумент Облік, аналіз та аудит витрат на збут підприємства(2024) Кучер, Анна ОлегівнаДокумент Проєкт рекламної кампанії для кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій(2024) Кайнц, Евеліна ІванівнаДокумент Розроблення рекламної кампанії для кафедри екології та екоменеджменту Національного університету харчових технологій(2024) Кривобок, Дарія ІгорівнаДокумент Проєкт рекламної кампанії просування освітніх послуг (на прикладі Національного університету харчових технологій)(2024) Лапутько, Юлія АндріївнаДокумент Оцінювання складових маркетингової діяльності підприємства(2024) Іванюсь, Євгенія АнатоліївнаДокумент Визначення ринкової частки фірми та інтенсивності конкуренції(2024) Казарян, Джіван Гагікович