Бакалаврські кваліфікаційні роботи
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/32868
Переглянути
15 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингові підходи до розширення кола споживачів продукції підприємства(2024) Громов, Андрій ВадимовичДокумент Обґрунтування чинників впливу на споживчий вибір товарів підприємства(2024) Люх, Андрій ДмитровичДокумент Обгрунтування чинників впливу на споживчий вибір товарів підприємства(2024) Свірський, Владислав ЮрійовичДокумент Дослідження поведінки споживачів продукції підприємства(2023) Анікеєнко, Євгенія СергіївнаДокумент Вибір та обґрунтування стратегій охоплення ринку для підприємства(2023) Бахмач, Аліна ВолодимирівнаДокумент Дослідження поведінки споживачів продукції підприємства(2022) Усенко, Олександр ОлександровичДокумент Оцінювання споживачів та цільового ринку підприємства(2022) Круглікова, Марія ЮріївнаДокумент Визначення чинників, що впливають на споживчий вибір товарів підприємства(2022) Грицевич, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Визначення споживчих переваг у процесі прийняття рішення про купівлю продукції підприємства(2022) Бурдейна, Ксенія ВіталіївнаДокумент Вивчення ставлення споживачів до продукції підприємства(2021) Таран, Дмитро Олегович