Бакалаврські кваліфікаційні роботи
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/32868
Переглянути
421 результатів
Результати пошуку
Документ Обґрунтування маркетингової цінової політики підприємства(2024) Андрущенко, Анастасія ВолодимирівнаДокумент Перспективи розвитку господарського портфеля підприємства(2024) Бартеньєва, Діана ВасилівнаДокумент Оцінювання конкурентних позицій підприємства на ринку(2024) Бузульов, Іван ЄвгенійовичДокумент Сегментування ринку та позиціювання на ньому товарів підприємства(2024) Ченцов, Єгор ОлексійовичДокумент Вибір та обгрунтування стратегій охоплення ринку для підприємства(2024) Гопанюк, Володимир МиколайовичДокумент Маркетингові підходи до розширення кола споживачів продукції підприємства(2024) Громов, Андрій ВадимовичДокумент Формування та підтримання лояльності споживачів товарів підприємства(2024) Казімірова, Оксана ВолодимирівнаДокумент Оцiнювання конкурентоспроможностi пiдприємства(2024) Козiй, Данило ОлександровичДокумент Використання івент-маркетингу як інструменту формування лояльності споживачів до продукції підприємства(2024) Кучерина, Віра ПетрівнаДокумент Обґрунтування чинників впливу на споживчий вибір товарів підприємства(2024) Люх, Андрій Дмитрович