Бакалаврські кваліфікаційні роботи
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/32868
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Вибір та обгрунтування стратегій охоплення ринку для підприємства(2024) Гопанюк, Володимир МиколайовичДокумент Управління поведінкою споживачів продукції підприємства(2022) Покора, Ольга АндріївнаДокумент Діагностика рівня задоволеності споживачів продукцією підприємства(2022) Мацарський, Павло ОлександровичДокумент Оцінювання мотивації споживачів товарів підприємства(2022) Ігнатенко, Анастасія АнатоліївнаДокумент Визначення особливостей поведінки споживачів продукції підприємства(2021) Кубенко, Карина ОлегівнаДокумент Управління емоціями та враженнями покупців товарів підприємства(2021) Зубак, Тетяна АнатоліївнаДокумент Обгрунтування маркетингових інструментів в процесі прийняття рішення про купівлю товарів підприємства(2021) Бульба, Дмитро ОлеговичДокумент Вивчення чинників маркетингового впливу на поведінку споживачів(2020) Павлюкова, Анастасія ДмитрівнаДокумент Формування критеріїв лояльності споживачів до товарів підприємства(2020) Кондратенко, Владислав Вячеславович