Навчальні посібники

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7505

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Англійська мова. English for advertising, marketing and public relations managers
    (2014) Божок, Наталія Олексіївна; Власенко, Людмила Василівна
    Навчальний посібник знайомить студентів з основами маркетингу, реклами та зв’язків з громадськістю й дає загальну та професійно-орієнтовану характеристику рекламних технологій. Навчальний матеріал організовано та розподілено за тематичним принципом на 10 тематичних розділів. Кожен розділ включає оригінальні тексти проблемного характеру, які містять останні дослідження у сфері маркетингу, реклами та зв’язків з громадськістю. Відповідно до навчальної програми з даної дисципліни, тематичні тексти супроводжуються рядом перед текстових й після текстових вправ спрямованих на розвиток навичок усного та писемного мовлення. The tutorial gives students the fundamental knowledge of marketing, advertising and public relations and provides the general and professionally oriented characteristics of advertising technologies. The tutorial is organized and divided thematically into 10 thematic sections. According to the curriculum of the given training course, thematic texts are accompanied by the series of before and after text practical exercises directed at developing skills of oral and written speech. Every section includes original texts of problematic character containing recent studies in the sphere marketing, advertising and public relations.
  • Ескіз
    Документ
    Англійська мова
    (2013) Березовська, Ольга Владиславівна; Власенко, Людмила Василівна
    Даний посібник призначений для навчання англійської мови студентів, розрахований на використання у вищих закладах освіти. Навчальний матеріал організовано та розподілено за тематичним принципом на 4 частини. Перша частина - загальна тематика, друга частина – професійна тематика, третя частина – граматичний матеріал, четверта частина – тлумачний словник основних термінів. Даний посібник сприятиме формуванню у студентів загальних та професійно-орієнтованих комунікативних мовленнєвих компетенцій та є додатковим спонукальним мотивом до удосконалення навичок усного та писемного мовлення в професійній сфері. This manual is intended for the studies of English, counted on the use in higher education establishments. Educational material is organized and divided into 4 parts. The first part is general subjects, the second part is professional subjects, the third part is grammatical material, and the fourth part is a dictionary of basic terms. This manual will assist the students’ forming of general and professionally-oriented communicative speech competence and is additional incentive reason to the improvement of skills of the verbal and writing broadcasting in a professional sphere.