Курси та конспекти лекцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7502

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Міжнародна торгівля
    (2007) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    В курсі лекцій подано навчальний матеріал дисципліни «Міжнародна торгівля». Мета дисципліни – формування у студентів розуміння закономірностей, логіки та механізмів міжнародної торгівлі, отримання знань і практичних навичок щодо сучасних форм організації та методів міжнародного обміну товарами й послугами. The course lectures are given educational material subjects "International trade". The purpose of discipline - the formation of students' understanding of the principles, logic and mechanisms of international trade, gaining knowledge and practical skills in modern forms and methods of international exchange of goods and services.
  • Ескіз
    Документ
    Організація, планування та управління виробництвом на підприємствах
    (2007) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    В курсі лекцій подано навчальний матеріал дисципліни «Організація, планування та управління виробництвом на підприємствах». Мета дисципліни – надати студентам необхідних знань з теорії та практики організації ефективної діяльності підприємств консервної промисловості шляхом вивчення теоретичних основ курсу, принципів і методів оптимальної організації основного та допоміжного виробництв, способів удосконалення управління підприємством та використання внутрішньовиробничих резервів. The course lectures are given educational material subjects "Organization, planning and management of production on enterprises". The purpose of discipline - to provide students with the necessary knowledge of the theory and practice of effective business enterprise canning industry by examining the theoretical foundations of the course, the principles and methods of optimal organization of main and auxiliary industries, ways of improving enterprise management and the use of internal reserves.
  • Ескіз
    Документ
    Оперативний менеджмент
    (2006) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    В конспекті лекцій подано навчальний матеріал дисципліни «Оперативний менеджмент». Мета дисципліни – розкрити теоретичні й методичні питання оперативного управління виробничо-господарською діяльністю бродильних та консервних підприємств (їхніх структурних підрозділів), визначити методи, засоби та шляхи забезпечення суворого виконання заданого плану виробництва продукції за кількістю та номенклатурою у встановлені терміни на основі раціонального використання виробничих ресурсів шляхом використання і реалізації функцій, принципів і методів оперативного менеджменту. In Lecture notes presented course material subject "Operational management". The purpose of discipline - theoretical and methodological issues of operational management of industrial and economic activities of fermentation and canning companies (and their structural units) to determine the methods, means and ways to ensure strict implementation of a given plan of production in quantity and nomenclature in a timely manner based on rational use of inputs through the use and implementation of the functions, principles and methods of operational management.
  • Ескіз
    Документ
    Міжнародний маркетинг
    (2006) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    В конспекті лекцій подано навчальний матеріал дисципліни «Міжнародний маркетинг». Мета дисципліни – допомогти студентам здобути знання щодо сучасної концепції міжнародного маркетингу та умов, механізмів та інструментів її використання в діяльності підприємств (фірм), а також засвоїти базові концепції мікро- та макроекономіки, менеджменту, загальної теорії маркетингу, міжнародних економічних відносин. In Lecture notes presented course material subject "International marketing". The purpose of discipline - to help students gain knowledge of the current international marketing concepts and terms, mechanisms and instruments for use in its business enterprises (companies) and learn the basic concepts of micro-and macroeconomics, management, general theory of marketing, international economic relations.