Курси та конспекти лекцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7502
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингові дослідження(2015) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаУ конспекті висвітлено основні поняття, різновиди та завдання маркетингових досліджень. Розглянуто процес та напрями маркетингових досліджень, їх види і класифікація, етапи проведення. In outline covers basic concepts, types and objectives of marketing research. The process of market research and trends, their types and classification stages of implementation.Документ Міжнародний маркетинг(2015) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Скригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана Борисівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаВ конспекті лекцій подано навчальний матеріал дисципліни «Міжнародний маркетинг». Мета дисципліни – допомогти студентам здобути знання щодо сучасної концепції міжнародного маркетингу та умов, механізмів та інструментів її використання в діяльності підприємств (фірм), а також засвоїти базові концепції мікро- та макроекономіки, менеджменту, загальної теорії маркетингу, міжнародних економічних відносин. In Lecture notes presented course material subject "International marketing". The purpose of discipline - to help students gain knowledge of the current international marketing concepts and terms, mechanisms and instruments for use in its business enterprises (companies) and learn the basic concepts of micro-and macroeconomics, management, general theory of marketing, international economic relations.Документ Нормування праці(2013) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Юрик, Ярина ІванівнаВ конспекті лекцій подано навчальний матеріал дисципліни «Нормування праці». Мета дисципліни – здобуття знань з теорії і практики регламентування витрат живої праці за різноманітних умов трудової діяльності людини, скорочення витрат на виготовлення продукції (послуг), підвищення продуктивності та якості праці, сприяння розширенню виробництва та зростанню доходів підприємства та працівників на основі впровадження техніко-технологічних нововведень і вдосконалення організації виробничих і трудових процесів. In Lecture notes presented course material subject " Rationing of labour ". The purpose of discipline - the acquisition of knowledge on the theory and practice of regulation costs of living labour at the various terms of labour activity of man, to the cutback of spending on making of products (services), increase of the productivity and quality of labour, assistance expansion of production and growth of profits of enterprise and workers on the basis of introduction of tekhniko-technological innovations and perfection of organization of production and labour processes.Документ Рекламний менеджмент(2010) Скригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана Борисівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаВ конспекті лекцій представлений навчальний матеріал дисципліни «Рекламний менеджмент». Мета дисципліни – оволодіння теоретичними основами рекламування продукції (робіт, послуг), відповідними знаннями та навичками ефективного процесу рекламування, обґрунтованого менеджменту рекламної діяльності на основі використання сучасних методів та інструментів впливу на споживачів, формування рекламних витрат. In Lecture notes presented course material subject "Advertising Management". The purpose of discipline - the mastery of theoretical Fundamentals of goods (works, services) appropriate knowledge and skills of an effective process of advertising, sound management of promotional activities through the use of modern techniques and instruments impact on consumers, the formation of ad spending.Документ Маркетингова політика розподілу(2012) Розумей, Світлана Борисівна; Скригун, Наталія Петрівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаВ конспекті лекцій представлений навчальний матеріал дисципліни «Маркетингова політика розподілу». Мета дисципліни – формування навиків щодо збутової політики в системі маркетингу підприємства, науковому обґрунтуванні розподілу продукції та послуг, а також підвищенні ефективності каналів розподілу. In Lecture notes presented course material subject "Marketing policy of distribution." The purpose of discipline - skills formation on distribution policy in the marketing enterprise, the scientific justification of the distribution of products and services, and improving the efficiency of distribution channels.