Курси та конспекти лекцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7502

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Міжнародний маркетинг
    (2015) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Скригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана Борисівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    В конспекті лекцій подано навчальний матеріал дисципліни «Міжнародний маркетинг». Мета дисципліни – допомогти студентам здобути знання щодо сучасної концепції міжнародного маркетингу та умов, механізмів та інструментів її використання в діяльності підприємств (фірм), а також засвоїти базові концепції мікро- та макроекономіки, менеджменту, загальної теорії маркетингу, міжнародних економічних відносин. In Lecture notes presented course material subject "International marketing". The purpose of discipline - to help students gain knowledge of the current international marketing concepts and terms, mechanisms and instruments for use in its business enterprises (companies) and learn the basic concepts of micro-and macroeconomics, management, general theory of marketing, international economic relations.
  • Ескіз
    Документ
    Рекламний менеджмент
    (2010) Скригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана Борисівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    В конспекті лекцій представлений навчальний матеріал дисципліни «Рекламний менеджмент». Мета дисципліни – оволодіння теоретичними основами рекламування продукції (робіт, послуг), відповідними знаннями та навичками ефективного процесу рекламування, обґрунтованого менеджменту рекламної діяльності на основі використання сучасних методів та інструментів впливу на споживачів, формування рекламних витрат. In Lecture notes presented course material subject "Advertising Management". The purpose of discipline - the mastery of theoretical Fundamentals of goods (works, services) appropriate knowledge and skills of an effective process of advertising, sound management of promotional activities through the use of modern techniques and instruments impact on consumers, the formation of ad spending.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингова політика розподілу
    (2012) Розумей, Світлана Борисівна; Скригун, Наталія Петрівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    В конспекті лекцій представлений навчальний матеріал дисципліни «Маркетингова політика розподілу». Мета дисципліни – формування навиків щодо збутової політики в системі маркетингу підприємства, науковому обґрунтуванні розподілу продукції та послуг, а також підвищенні ефективності каналів розподілу. In Lecture notes presented course material subject "Marketing policy of distribution." The purpose of discipline - skills formation on distribution policy in the marketing enterprise, the scientific justification of the distribution of products and services, and improving the efficiency of distribution channels.
  • Ескіз
    Документ
    Комерційна діяльність посередницьких підприємств
    (2012) Сінгаєвський, Ігор Олегович; Розумей, Світлана Борисівна; Гаврилова, Тетяна Василівна
    В конспекті лекцій представлений навчальний матеріал дисципліни «Комерційна діяльність посередницьких підприємств». Метою дисципліни є вивчення механізму та сучасної практики комерційної діяльності підприємств, законодавчі процеси в комерційній діяльності, а також комерційні процеси, що здійснюються посередницькими організаціями в сфері товарного обігу. In Lecture notes presented course material subject "Commercial activity of intermediary companies." The purpose of discipline is to study the mechanisms and practices of modern business enterprises, the legislative process in commercial activities and commercial processes undertaken intermediary organizations in the sphere of commodity circulation.