Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Розвиток інформаційних систем в Україні(2018) Басюк, Дарія Іванівна; Шиляєв, Дмитро ЮрійовичРозглянуто особливості впровадження інформаційних технологій в туризмі. Features of introduction of information technologies in tourism are considered.Документ Сучасні технології управління персоналом на туристичному підприємстві(2018) Корнелюк, М.; Басюк, Дарія ІванівнаРозкриті сучасні технології управління персоналом туристичного підприємства. The modern technologies of personnel management of the travel company are revealed.Документ Сучасні підходи до оцінки якості туристичного продукту(2012) Бузмакова, Катерина Анатоліївна; Басюк, Дарія ІванівнаПроблема забезпечення якості продукції носить у сучасному світі універсальний характер. Однак показники якості, а також проблеми, пов'язані з випуском якісної продукції, специфічні для кожної галузі, в тому числі і для сфери туризму. The problem of providing quality products in today's world is universal. However, quality indicators and the problems associated with the production of quality products specific to each sector, including for tourism.Документ Основні напрями впровадження інноваційних технологій в туризмі(2015) Мурак, Оксана Юріївна; Басюк, Дарія ІванівнаМодель економічного зростання ґрунтується на інноваційному типі розвитку, який передбачає нові пріоритети: інтелектуалізація виробничої діяльності, екологічність (зелена економіка), використання високих та природоохоронних технологій тощо. The model of economic growth based on an innovative type of development that provides new priorities: the intellectualization of industrial activity, environmental (green economy), and the use of high environmental technologies.Документ Екологічний туризм як інновацій вид туристичної діяльності(2014) Басюк, Дарія ІванівнаУ прогнозі розвитку туристських напрямків, зробленому Всесвітньою туристичною організацією (ЮНВТО) і представленому в дослідженні «Tourism: 2020 Vision», визначено найбільш перспективні напрями й види туризму початку XXI століття, серед яких чільне місце займає екологічний туризм.Документ Розвиток повітряного екстремального туризму в Україні(2014) Кравчук, Олександр Сергійович; Басюк, Дарія ІванівнаБагато сучасних туристів люблять подорожі з елементами екстріму. Це можна пояснити багатьма причинами: одні віддають данину моді, шукають нові шляхи самовираження, інші, і таких більшість, - прагнуть позбутись щоденних навантажень й одержати свою дозу адреналіну. Many modern tourists like to travel with extreme elements. This can have many causes: some pay tribute to fashion, looking for new ways to express themselves, others, and they are the majority - want to get rid of daily stress and get a dose of adrenaline.Документ Перспективи економічного розвитку карпатського регіону з урахуванням ризиків катастрофічних паводків(2014) Мельник, Aліна; Басюк, Дарія ІванівнаКатастрофічний паводок державного рівня, що стався 23-27 липня 2008 р. у Вінницькій, Івано-Франківській, Закарпатській, Львівській, Тернопільській та Чернівецькій областях, спричинив великомасштабні руйнування та пошкодження значної кількості житлових будинків та інших споруд, об'єктів комунального господарства, транспортних мереж, систем енергозабезпечення та зв'язку, а також суттєве погіршення умов життєдіяльності населення, ускладнення господарської діяльності. Catastrophic flooding the state level, which occurred 23-27 July 2008 in Vinnytsia, Ivano-Frankivsk, Zakarpattia, Lviv, Ternopil and Chernivtsi regions, causing large-scale destruction and damage to a large number of houses and other buildings, public utilities, transportation networks, energy and communication, as well as a significant deterioration of living conditions of the population, complex business.Документ Туризм у Новій Зеландії(2014) Петренко, Марина Вікторівна; Басюк, Дарія ІванівнаНова Зеландія - країна вулканів, яких тут величезна кількість. На вершинах багатьох з них для туристів облаштовані спеціальні оглядові майданчики, з яких відкриваються приголомшливі краєвиди високих гір, Тихого океану і Тасманового моря. New Zealand - a country of volcanoes, of which there are a huge amount. On the tops of many of them equipped for tourists special viewing platforms, with stunning views of the high mountains of the Pacific Ocean and Tasman Sea.Документ Туризм в Китаї(2014) Срібна, Софія Валентинівна; Басюк, Дарія ІванівнаНа сучасному рівні Китай є економічно розвиненою країною , в якій ефективно розвиваються і прогресують такі галузі, як будівництво, торгівля, культура, туристичний та готельний бізнес. At the present level, China is an economically developed country, which effectively developing and progressing industries such as construction, trade, culture, tourism and hotel business.Документ Туристичний брендінг міст і територій(2013) Басюк, Дарія Іванівна; Мельник, Ю. А.Брендинг міст і територій зараз є динамічною галуззю, де регіони, міста намагаються презентувати себе для різних аудиторій, найчастіше з туристичною метою. На думку Саймона Анхольта, радника уряду Великобританії, який започаткував дослідження Індексу привабливості брендів міст. (Anholt City Brands Index – CBI), міста завжди були брендами в прямому значенні цього слова, Париж - це романтика, Мілан - стиль, Нью-Йорк - енергія, Вашингтон - сила, Токіо - сучасність, Барселона - культура, Ріо-де-Женейро - розваги і т. п. Великі міста-столиці є економічними і культурними центрами нації, які і стають площадкою міжнародного суперництва в області капіталів, талантів та слави. Бренди цих міст міцно пов’язані з історією, традиціями, міжнародним значенням мегаполісів та є важливим фактором у конкуренції за споживачів, туристів, інвестиції, авторитет та вплив. Branding Cities and Territories now a vibrant area where regions, cities are trying to present themselves to different audiences , usually for tourism . According to Simon Anholt , an adviser to the UK government , which initiated the study Brand Index attractiveness of cities. (Anholt City Brands Index - CBI), the city has always been brands in the literal sense of the word, Paris - a romance, Milan - Style , New York - Energy , Washington - force Tokyo - Present , Barcelona - Culture , Rio de Janeiro - entertainment , etc. Big capital city is the economic and cultural center of the nation , which are becoming a platform of international competition in the capital, talent and fame. Brands of the bridge is firmly connected with the history , traditions and values of the international metropolises and is an important factor in the competition for consumers, tourists , investment, prestige and influence.