Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Розширення асортименту снекової продукції із плодово-овочевої сировини(2023) Бендерська (Дущак), Ольга Вячеславівна; Бут, Сергій Анатолійович; Кіях, Євгеній БорисовичНа світовому ринку концентрованих харчових продуктів найбільшою популярністю користуються снеки. Причини цього полягають у наступному: снеки, що виробляються за різними технологіями, суттєво відрізняються за смаком, структурою тощо. Однак, більшість цих продуктів мають низьку поживну цінність і містять шкідливі харчові добавки, незбалансований хімічний склад, канцерогенні, генетично модифіковані тощо. Крім того, снеки зазвичай мають високу енергетичну цінність і містять мало поживних речовинДокумент Сучасний стан ринку харчових барвників(2023) Бурлак, Наталія Іванівна; Бендерська (Дущак), Ольга Вячеславівна; Бут, Сергій АнатолійовичДля зміни забарвлення харчових продуктів можуть застосовуватися тільки абсолютно нешкідливі барвники. У різних країнах застосовуються різні харчові барвники. Їх номенклатура за останні 10–15 років скоротилася в 4—5 разів; приблизно з 80 до 20 найменувань. Сюди входять барвники всієї гами квітів, а саме: червоні, оранжеві, жовті, зелені, блакитні, чорні та інші, що дає широку можливість вибору. Only completely harmless dyes can be used to change the color of food products. Different countries use different food dyes. Their nomenclature has decreased by 4-5 times over the last 10-15 years; from approximately 80 to 20 items. This includes dyes of the entire gamut of colors, namely: red, orange, yellow, green, blue, black and others, which gives a wide choice.Документ Створення рецептур томатних снеків(2023) Кіях, Євгеній Борисович; Бендерська (Дущак), Ольга Вячеславівна; Бут, Сергій АнатолійовичНа сьогоднішній день в структурі ринку снеків представлено досить велику кількість категорій продуктів. Вітчизняні та зарубіжні виробники зацікавлені в постійному збільшенні продажів своєї продукції. А оскільки число конкурентів збільшується, то за рахунок розширення асортиментної лінійки, нестандартних підходів до просування своєї продукції та іншим маркетинговим заходам посилюється конкуренція між вже існуючими виробниками. Today, the structure of the snack market includes a fairly large number of product categories. Domestic and foreign manufacturers are interested in constantly increasing sales of their products. And since the number of competitors is increasing, due to the expansion of the assortment line, non-standard approaches to the promotion of their products and other marketing measures, the competition between already existing manufacturers is increasing.Документ Розвиток підприємств харчової промисловості України в період воєнного стану(2023) Бут, Сергій Анатолійович; Бендерська (Дущак), Ольга Вячеславівна; Крижановський, Станіслав ЙосиповичВ період воєнного стану, діяльність підприємств харчової промисловості стикається зі специфічними викликами та особливостями, які потребують особливої уваги та заходів для забезпечення продовольчої безпеки та стабільності економіки. Воєнні дії можуть призвести до кризи в галузі продовольства, оскільки перешкоджають експорту сільськогосподарської продукції і збільшують залежність від внутрішнього виробництва. Це створює тиск на підприємства харчової промисловості для забезпечення внутрішнього ринку продуктами харчування. During the period of martial law, the activities of food industry enterprises face specific challenges and features that require special attention and measures to ensure food security and economic stability. Hostilities can lead to a food crisis because they prevent agricultural exports and increase dependence on domestic production. This creates pressure on food industry enterprises to supply the domestic market with food products.