Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Різання багатошарових харчових продуктів(2013) Гуць, Віктор Степанович; Губеня, Олексій ОлександровичОсновна особливість різання багатошарових матеріалів - залежність зусилля різання та якості процесу від: розміщення шарів матеріалу відносно руху леза; конструкцій леза та основи, на якій знаходиться матеріал; способу фіксації матеріалу при різанні. The main feature of multilayer cutting materials - dependence cutting efforts and the quality of the process: placing layers of material relative movement of the blade; blade designs and the basis on which the material; the method of fixing material when cutting.Документ Різання багатошарових матеріалів(2014) Гуць, Віктор Степанович; Губеня, Олексій ОлександровичВ харчовій та фармацевтичній промисловості різанням обробляються багато багатошарових матеріалів. Це стебла та листя рослин, овочі з міцною оболонкою, хліб зі скоринкою, м'ясо з жилами та кісткою. Пакувальні матеріали теж можуть бути багатошарові, наприклад, полімерні плівки, гофрований картон, ПЕТ - пляшки, пакети для напоїв. В таких матеріалах тонкий міцний шар міцно зв'язаний з менш міцною основою. In the food and pharmaceutical industries machining handled many multi-layered materials. This stems and leaves of plants, vegetables with a solid shell, with a crust of bread, meat with veins and bones. Packaging materials can also be layered, such as polymer films, corrugated cardboard, PET - bottles, bags for drinks. In these materials the thin solid layer is firmly bonded to a less solid foundation.Документ Різання багатошарових матеріалів(2014) Гуць, Віктор Степанович; Губеня, Олексій ОлександровичМета досліджень - встановити закономірності та раціональні способи різання багатошарових матеріалів. The purpose of research - to establish patterns and rational ways of cutting multilayer materials.Документ Моделювання різання харчових продуктів(2009) Таран, Віталій Михайлович; Губеня, Олексій Олександрович; Теличкун, Володимир ІвановичПопит споживача на нарізану і запаковану продукцію зростає. Різання може бути основним технологічним процесом виробництва певного продукту, а також фінішною операцією, від якої залежить зовнішній вигляд готового продукту, його відповідність вимогам споживача. Розробка нових конструкцій і удосконалення існуючого різального обладнання ускладнене через відсутність теоретичних розробок і експериментальних даних, що характеризують процес різання харчових продуктів, їх структурно-механічні властивості. Consumer demand for sliced and packaged products increases. Cutting can be a major technological process of a product as well as the finishing operation, which determines the appearance of the finished product, its compliance with the requirements of the consumer. Development of new and improvement of existing designs cutting equipment is difficult because of the lack of theoretical developments and experimental data on the process of cutting food products, their structural and mechanical properties.Документ Вплив реологічних властивостей хліба на процес його різання(2005) Губеня, Олексій Олександрович; Теличкун, Володимир ІвановичНа підприємствах хлібопекарської промисловості для задоволення вимог споживача значна частина хлібобулочних виробів нарізається і пакується. Проте процес різання хліба на даний час вивчений недостатньо. Основні недоліки даного процесу в умовах масового виробництва - низька якість поверхні зрізу, Неможливість нарізання свіжого хліба (хліб нарізається після охолодження і витримування протягом декількох годин, втрачаючи свіжість і споживчу якість). The enterprises of the baking industry to meet consumer much of bakery products cut and packaged. The process of cutting bread currently insufficiently studied. The main disadvantages of this process in terms of mass production - low quality cut surface, Failure slicing fresh bread (bread cut after cooling and holding for a few hours, losing the freshness and quality of the consumer).