Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Вивчення взаємодії насіння льону з різними рідинами(2014) Стеценко, Наталія Олександрівна; Краєвська, Світлана Петрівна; Землінська, Марія ДмитрівнаНасіння льону найбільш повно може відновлюватись за рахунок набухання у воді, температура якої 80 0С. Підготовлене запропонованим способом насіння льону можна використовувати в якості функціонального інгредієнту при виробництві хлібобулочних виробів, кисломолочних продуктів, соусів, салатів тощо. Flax seeds can full recover by swelling in 80 0C temperature water. Flax seeds, prepared proposed method, can be used as a functional ingredient in the bakery products, dairy products, sauces, salads etc.Документ Перспективи отримання рослинного білка із зеленої маси рослин для виробництва продукції оздоровчого призначення(2013) Стеценко, Наталія Олександрівна; Землінська, Марія ДмитрівнаВ роботі розглянуто перспективи використання зеленої маси рослин для отримання білоквмісних концентратів. Вони можуть бути ефективно використані в технологіях продуктів оздоровчого призначення. The paper discusses the prospects for the use of green plants to produce protein-containing concentrates. They can be effectively used in technology products health purposes.Документ Аналіз асортименту хліба та хлібобулочних виробів оздоровчого призначення на ринку України(2012) Стеценко, Наталія Олександрівна; Землінська, Марія ДмитрівнаАналіз асортиментної політики підприємств хлібопекарської галузі свідчить про те, що практично на всіх підприємствах випускаються вироби, призначені для профілактичного харчування. Сьогодні споживачі прагнуть купувати, в першу чергу, якісний, смачний і корисний хліб. Тому сегмент високоякісних хлібобулочних виробів функціонального призначення буде успішно розвиватися. І важливим моментом у його розвитку є грамотний маркетинг − така продукція повинна бути якісно представлена кінцевому споживачу: наприклад, комплексне наочне уявлення − від барвистої і яскравої упаковки до грамотного і доступного роз'яснення користі продукту