Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Професійна компетентність і розвиток професійного судження сучасного фахівця з обліку і оподаткування
    (2018) Колос, Ірина Василівна
    Обґрунтовано, що формування професійної компетентності сучасного фахівця нової генерації можливе тільки при організації освітнього процесу на компетентнісних засадах і створенні умов щодо самоактуалізації й самовизначення професійної траєкторії розвитку здобувача. Доведено, що на сучасному етапі не існує єдиного підходу, який би вважався раціональним при формуванні професійної компетентності. Встановлено, що процес постійного навчання починається базовою підготовкою, продовжується навчальними програмами для досягнення рівня професіоналізму і триває протягом професійної кар’єри фахівця.It is proved that the formation of professional competence of the modern expert of the new generation is possible only when the organization of educational process on the principles of competency, and creating the conditions for self-actualization and self-determination of the professional trajectory of the applicant. It is proved that at the present stage there is no single approach that is considered optimal for the formation of professional competence. It was found that the process of lifelong learning starts basic training, continuing education programs to achieve the level of professionalism and continues throughout the career specialist.
  • Ескіз
    Документ
    Організація освітнього процесу на засадах ощадливості
    (2017) Гречан, Алла Павлівна; Колос, Ірина Василівна
    Обґрунтовано організацію освітнього процесу в контексті ощадливості. Розкрито методологічні засади концепції ощадливого виробництва і можливості її адаптації для використання навчальними закладами. Обґрунтовано особливості і доцільність застосування коректних методів ощадливого виробництва в процесі викладання окремих дисциплін фахового спрямування. Reasonable organization of educational process in the context of lean manufacturing. Fundamentals are disclosed as methodological concepts of lean manufacturing and the possibility of adapting it for use by educational institutions. Features and appropriateness justified to apply the correct methods of lean production in the process of teaching certain disciplines professional direction.