Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Соціальна спрямованість асортиментної політики підприємств харчової промисловості(1995) Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянута проблема необхідності забезпечення соціальної орієнтації у визначенні асортименту харчової продукції. Were considered the problem of the need to ensure social orientation in determining the range of food products.Документ Організація системи управління асортиментом харчової продукції як фактор підвищення ефективності виробництва(1993) Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаЗапропонована система управління асортиментом продукції, що базується на таких основних принципах, як самостійність формування асортименту продукції, оптимізація асортименту продукції, забезпечення економічної зацікавленості підприємств у виробництві масової і соціальної продукції. Proposed the system of management of product range, which is based on such basic principles as self-forming product mix, product mix optimization, providing economic incentives for enterprises in production of mass and social products.Документ Дослідження раціональності структури асортименту продукції підприємства(2012) Бадещенкова, Катерина Сергіївна; Зоренко, А. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаЗапорукою успішної асортиментної політики підприємства є збалансований та раціональний асортимент продукції, що випускається. Саме раціональність структури асортименту позитивно впливає на діяльність підприємства на ринку та забезпечує досягнення його маркетингових цілей, таких як збільшення частки ринку, максимізація прибутку та сприяння виходу на нові ринки. The mortgage of successful assortment policy of enterprise is the balanced and rational assortment of the produced products. Exactly rationality of structure of assortment positively influences on the results of activity of enterprise at the market and provides achievement of his marketings aims, such as an increase of market share, maximization, arrived assistance an output, to the new markets