Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості студента як об’єкта і суб’єкта навчання(2019) Онофрійчук, Оксана Сергіївна; Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаЗгідно аналізу наукових джерел стосовно студента як об’єкта і суб’єкта наукової діяльності було встановлено, що в навчально-виховному процесі роль педагога полягає в допомозі, координації, консультуванні, формуванні умов для розвитку студента з урахуванням характеристики особи.Документ Психологічні виміри суб’єктного самовизначення студента(2015) Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаПедагогічними умовами суб’єктного самовизначення є: соціально-економічний, культурний та духовний рівні середовища ВНЗ, система мотивації, характер самовизначення референтного оточення; тип батьківського ставлення до студента, система оптимальної психолого-педагогічної підтримки процесу суб’єктного самовизначення студента. Pedagogical conditions of self-determination is subjective, socio-economic, cultural and spiritual level university environment, motivation system, the nature of self-reference environment; type of parental relationship to a student, the system optimal psychological and educational support for the process of subjective determination of the student.Документ Інноваційні технології навчання студентів(2014) Лисенко, Аліна; Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаСучасне суспільство характеризується підвищеними вимогами до якості підготовки фахівців і означає постійний пошук нових методів і засобів підвищення ефективності освітнього процесу. Завдяки використанням інноваційних технологій відбуваються фундаментальні зміни в соціальній сфері, суттєво змінюється зміст і практика сучасної освіти. Modern society is characterized by high demands on the quality of training and means a constant search for new methods and means to enhance the educational process. Through the use of innovative technologies fundamental changes taking place in the social sphere, significantly change the meaning and practice of modern education.