Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Перспективи використання гречаного борошна у ресторанному господарстві(2021) Кортовський, Максим Володимирович; Фурманова, Юлія Петрівна; Павлюченко, Олена СтаніславівнаРозглянуто перспективи використання гречаного борошна у технології продукції ресторанного господарства. The prospects for the use of buckwheat flour in the technology of restaurant production are considered.Документ Сучасні інформаційні технології на ринку ресторанного господарства України(2020) Тригуб, Аліна Василівна; Воробйова, Анастасія Михайлівна; Павлюченко, Олена Станіславівна; Фурманова, Юлія ПетрівнаДокумент Використання пророщених зерен у технології десертної продукції(2020) Фурманова, Юлія Петрівна; Павлюченко, Олена Станіславівна; Єришева, Валерія РусланівнаУ публікації йдеться про використання пророщених зерен у технології десертної продукції.Документ Шляхи підвищення рівня обслуговування в закладах ресторанного господарства(2012) Назаренко, Наталя Юріївна; Павлюченко, Олена СтаніславівнаШвидке обслуговування клієнтів, обмежена кількість страв в меню та демократичні ціни виходять на перший план. Реструктуризація ресторанного господарства спричинила зменшення кількості ресторанів та значне зростання чисельності закладів швидкого обслуговування. Ключовими поняттями нашого часу стали напівфабрикати, кафе з самообслуговуванням і фаст-фуд.Документ Переваги використання «Sous Vide» технології в сучасних закладах ресторанного господарства(2014) Кураш, Олексій Геннадійович; Литвиненко, Леся Віталіївна; Павлюченко, Олена СтаніславівнаВ умовах ринкових відносин для підвищення конкурентоспроможності та максимального задоволення потреб споживачів заклади ресторанного господарства пропонують широкий асортимент продукції та послуг, підвищують рівень і якість обслуговування та намагаються зменшити термін очікування гостем готової продукції. In market conditions for competitiveness and maximum customer satisfaction Institutions restaurants offer a wide range of products and services, improve the level and quality service and try to reduce the waiting period finished guest products.