Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи використання гречаного борошна у ресторанному господарстві
    (2021) Кортовський, Максим Володимирович; Фурманова, Юлія Петрівна; Павлюченко, Олена Станіславівна
    Розглянуто перспективи використання гречаного борошна у технології продукції ресторанного господарства. The prospects for the use of buckwheat flour in the technology of restaurant production are considered.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні інформаційні технології на ринку ресторанного господарства України
    (2020) Тригуб, Аліна Василівна; Воробйова, Анастасія Михайлівна; Павлюченко, Олена Станіславівна; Фурманова, Юлія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Використання пророщених зерен у технології десертної продукції
    (2020) Фурманова, Юлія Петрівна; Павлюченко, Олена Станіславівна; Єришева, Валерія Русланівна
    У публікації йдеться про використання пророщених зерен у технології десертної продукції.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи підвищення рівня обслуговування в закладах ресторанного господарства
    (2012) Назаренко, Наталя Юріївна; Павлюченко, Олена Станіславівна
    Швидке обслуговування клієнтів, обмежена кількість страв в меню та демократичні ціни виходять на перший план. Реструктуризація ресторанного господарства спричинила зменшення кількості ресторанів та значне зростання чисельності закладів швидкого обслуговування. Ключовими поняттями нашого часу стали напівфабрикати, кафе з самообслуговуванням і фаст-фуд.
  • Ескіз
    Документ
    Переваги використання «Sous Vide» технології в сучасних закладах ресторанного господарства
    (2014) Кураш, Олексій Геннадійович; Литвиненко, Леся Віталіївна; Павлюченко, Олена Станіславівна
    В умовах ринкових відносин для підвищення конкурентоспроможності та максимального задоволення потреб споживачів заклади ресторанного господарства пропонують широкий асортимент продукції та послуг, підвищують рівень і якість обслуговування та намагаються зменшити термін очікування гостем готової продукції. In market conditions for competitiveness and maximum customer satisfaction Institutions restaurants offer a wide range of products and services, improve the level and quality service and try to reduce the waiting period finished guest products.