Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Нативна реклама як інструмент маркетингових комунікацій(2022) Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина ЮріївнаДокумент Роль домінуючих емоцій у формуванні купівельної поведінки(2013) Семененко, Катерина ЮріївнаЗміст емоцій впливає на економічну поведінку в цілому і особистий психоемоційний профіль споживача. Content emotions affect economic behavior in general and personal psycho-emotional profile of the consumer.Документ Вірусний маркетинг як інструмент SMM(2015) Семененко, Катерина ЮріївнаСоціальний медіа маркетинг у більшості джерел визначається як процес отримання трафіку чи інструмент привернення уваги до сайту через соціальні медіа. Social Media Marketing in most sources is defined as the process of getting traffic or tool to draw attention to the site through social media.Документ Соціальний інжиніринг як сучасний агресивний засіб вплив на споживачів(2014) Семененко, Катерина ЮріївнаКрім ординарних шляхів використання такого інструменту впливу на свідомість людини як «соціальний інжиніринг» останній все частіше знаходить застосування в нових для себе сферах, - маркетинг та реклама. In addition to ordinary ways of using such a tool to influence the consciousness of man as "social engineering" Last increasingly is used in an new areas - marketing and advertising.Документ Використання методів сумісного аналізу (латентних оцінок) в маркетингових дослідженнях(2010) Семененко, Катерина Юріївна; Скригун, Наталія Петрівна