Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Нативна реклама як інструмент маркетингових комунікацій
    (2022) Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна
  • Ескіз
    Документ
    Нейромаркетинг в сучасному рекламному бізнесі
    (2012) Семененко, Катерина Юріївна
    На даний момент розроблені методи нейромаркетинга, що базуються на вивченні змін у мозковій діяльності по магнітно-резонансних знімкам, — приховані потреби споживача встановлюються по особливому зафарбуванню специфічних областей мозку, що позитивно чи негативно реагують на рекламу, що демонструється. При цьому реакції людини є абсолютно неважливими, головним є процес встановлення наскільки реклама була ефективною з точки зору покупки конкретного товару чи впливу на рівень лояльності до досліджуваних бренда чи підприємства. Currently the methods of neuromarketing, based on the study of changes in brain activity in magnetic resonance imagery - hidden consumer needs are established by special shading of specific areas of the brain that react positively or negatively to advertising that is demonstrated. Thus the human response is absolutely unimportant, the main thing is the process of establishing how advertising was effective in buying a particular product or impact on loyalty to the brand or company investigated.
  • Ескіз
    Документ
    Вірусний маркетинг як інструмент SMM
    (2015) Семененко, Катерина Юріївна
    Соціальний медіа маркетинг у більшості джерел визначається як процес отримання трафіку чи інструмент привернення уваги до сайту через соціальні медіа. Social Media Marketing in most sources is defined as the process of getting traffic or tool to draw attention to the site through social media.
  • Ескіз
    Документ
    Соціальний інжиніринг як сучасний агресивний засіб вплив на споживачів
    (2014) Семененко, Катерина Юріївна
    Крім ординарних шляхів використання такого інструменту впливу на свідомість людини як «соціальний інжиніринг» останній все частіше знаходить застосування в нових для себе сферах, - маркетинг та реклама. In addition to ordinary ways of using such a tool to influence the consciousness of man as "social engineering" Last increasingly is used in an new areas - marketing and advertising.
  • Ескіз
    Документ
    Використання методів сумісного аналізу (латентних оцінок) в маркетингових дослідженнях
    (2010) Семененко, Катерина Юріївна; Скригун, Наталія Петрівна