Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
61 результатів
Результати пошуку
Документ Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій на продовольчому ринку(2024) Попович, Валентин Мар’янович; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент маркетингових комунікацій підприємства(2023) Гулак, Наталія Олександрівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Діджитал-маркетинг як інструмент просування товарів підприємств алкогольної індустрії(2023) Грунська, Вікторія Сергіївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Тенденції розвитку зовнішніх маркетингових комунікацій підприємств(2022) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Маркетингова діяльність в онлайн-середовищі як важлива складова конкурентоспроможності підприємства(2022) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Product placement як інструмент маркетингових комунікацій(2023) Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Основні вимоги споживачів до товару на сучасному ринку покупця(2022) Гайдуков, Дмитро Сергійович; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Нативна реклама як інструмент маркетингових комунікацій(2022) Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина ЮріївнаДокумент Ребрендинг: сутність, переваги та умови використання(2022) Москвіна, Маргарита Євгенівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Тенденції в управлінні маркетинговими комунікаціями в реальному та віртуальному економічному середовищі в кризових умовах(2022) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія Петрівна