Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 30
  • Ескіз
    Документ
    За рамками стереотипів: гендер та реклама у пошуках економічної рівності
    (2024) Грунська, Вікторія Сергіївна; Скригун, Наталія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Product placement як інструмент маркетингових комунікацій
    (2023) Скригун, Наталія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Рекламна стратегія: технологія та реалізація
    (2022) Скригун, Наталія Петрівна; Самовський, Євгеній Вячеславович
    Розглянуто підходи до управління рекламною діяльністю підприємства, існуючі технології розроблення стратегії рекламної кампанії. Approaches to managing the company's advertising activities, existing technologies for developing an advertising campaign strategy are considered.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність BTL-комунікацій та основні етапи їх організації
    (2021) Скригун, Наталія Петрівна; Копиленко, Анастасія Анатоліївна
    Розглянуто BTL-комунікації як інструмент рекламування товарів та послуг. Встановлено, що BTL-реклама є ефективним інструментом маркетингових комунікацій, який дозволяє встановлювати зв’язок із клієнтами особисто у місцях продажу. Надано практичні рекомендації щодо впровадження BTL-комунікації у рекламну діяльність підприємства. Considered BTL-communications as a tool for advertising goods and services. BTL advertising has been found to be an effective marketing communications tool that allows you to connect with customers personally at the point of sale. Practical recommendations on the implementation of BTL communication in the advertising activity of the enterprise are given.
  • Ескіз
    Документ
    Рекламування товару як складова підприємницької діяльності
    (2021) Скригун, Наталія Петрівна; Кубенко, Карина Олегівна
  • Ескіз
    Документ
    Використання кольорів в рекламі
    (2019) Стельмах, Валентина Миколаївна; Скригун, Наталія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Аромамаркетинг як ефективний інструмент комунікаційного міксу
    (2020) Скригун, Наталія Петрівна; Попович, Валентин Мар’янович
  • Ескіз
    Документ
    Нестандартні маркетингові прийоми відомих брендів
    (2020) Скригун, Наталія Петрівна; Мусієнко, Юлія Григорівна
  • Ескіз
    Документ
    Інструменти збільшення потоку клієнтів салонів краси
    (2016) Ферт, Альона Володимирівна; Скригун, Наталія Петрівна
    В роботі розглянуто інструменти збільшення потоку клієнтів салонів краси. Дослідження показали, що наразі існує досить багато iнструментiв пiдвищення i збiльшення прибутку. Тому, класифiкувавши своїх клiєнтiв, у компанії з’являється можливiсть запропонувати бiльш iндивiдуалiзований пакет продукцiї з супутнiми i додатковими послугами. The paper considers the tools for increasing the flow of beauty salon clients. Studies have shown that there are many tools and tools to increase and increase profits. Therefore, by classifying its clients, the company has the opportunity to offer a more individualized product package with concomitant and ancillary services.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні та нестандартні методи рекламування товару
    (2017) Єфісько, Ю.Ю.; Скригун, Наталія Петрівна
    В роботі розглянуто нові та нестандартні методи рекламування як в Україні так і в зарубіжних країнах, їх вплив на поведінку споживача та формування образу фірми чи товару. Дослідження виявило, що більшість підприємств використовує бюджет на рекламу не ефективно та приділяє увагу більше розміщенню ніж самій рекламі, тому нові засоби реклами є більш ефективними, оскільки люди завжди звертають увагу на щось цілком нове та нестандартне. The paper considers new and non-standard methods of advertising both in Ukraine and in foreign countries, their influence on consumer behavior and the formation of the image of a company or product. The survey found that most businesses use the advertising budget to be ineffective and focus on more placement than the ad itself, so new advertising tools are more effective because people always pay attention to something completely new and non-standard.