Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Ціноутворення на продукцію підприємства(2023) Пасацька, Дарина Юріївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Особливості використання індивідуальності бренду в маркетингових комунікаціях(2023) Бойко, Ірина Анатоліївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Методи дослідження товарного асортименту(2023) Гайдуков, Дмитро Сергійович; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Стимулювання збуту: сутність, цілі та завдання(2023) Вихристюк, Анастасія Євгеніївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Основні вимоги споживачів до товару на сучасному ринку покупця(2022) Гайдуков, Дмитро Сергійович; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Підлітки як споживачі(2018) Король, Наталія Сергіївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Неймінг: сутність та прийоми(2015) Скригун, Наталія ПетрівнаСтворення назви фірми чи товару(послуги) - важливий крок на шляху до ринкового успіху, адже лише назва може змінити реакцію споживачів на пропонований товар(фірму). Creating a company name or product (service) - an important step towards market success, because only the name might change consumer response to the proposed product (firm).Документ Сутність та механізм просування товарів через соціальні мережі(2014) Коношенко, Лілія Вікторівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Стратегія партизанського маркетингу в просуванні товару(2014) Удод, Катерина Володимирівна; Скригун, Наталія Петрівна