Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
24 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні підходи до економічного обґрунтування маркетингових проєктів(2022) Стахурський, Валерій ОлександровичДосліджуються методичні підходи до економічного обґрунтування маркетингових проєктів. Methodological approaches to the economic justification of marketing projects are studied.Документ Методичні підходи до визначення обсягу інвестиційних ресурсів суб'єктів підприємництва(2021) Стахурський, Валерій ОлександровичРозглядаються методичні підходи до визначення обсягу інвестиційних ресурсів суб'єктів підприємництва. Methodical approaches to determining the amount of investment resources of business entities are considered.Документ Проблеми інноваційної складової в підприємництві(2020) Стахурський, Валерій ОлександровичРозглядаються проблеми інноваційної складової в підприємництві. The problems of the innovation component in entrepreneurship are considered.Документ Виробничий чинник як елемент збільшення прибутковості суб’єкта підприємництва(2020) Стахурський, Валерій ОлександровичРозглядається вплив виробничого чинника на збільшення прибутковості суб’єкта підприємництва. The influence of the production factor on increasing the profitability of the business entity is consideredДокумент Застосування Інтернет-технологій як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств(2019) Стахурський, Валерій ОлександровичРозглядаються можливості підвищення конкурентоспроможності підприємств за допомогою Інтернет-технологій.Документ Використання управлінських технологій розвитку в підприємництві(2019) Стахурський, Валерій ОлександровичРозглядаються теоретичні та практичні аспекти використання управлінських технологій розвитку в підприємництві. The theoretical and practical aspects of the use of managerial technologies of development in entrepreneurship are considered.Документ Сучасна трансформація моделі маркетинг-міксу(2018) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурський, Валерій ОлександровичРозглядаються сучасні підходи до розуміння елементів комплексу маркетингу з урахуванням потреб споживачів. The modern approaches to understanding the elements of the marketing complex taking into account the needs of consumers are considered.Документ Маркетингові аспекти підвищення конкурентоспроможності у сфері Інтернет-торгівлі(2018) Роженко, Христина Юріївна; Стахурський, Валерій ОлександровичРозглядаються основні сучасні аспекти підвищення кнкурентоспроможності у сфері Інтернет-торгівлі. The main contemporary aspects of increasing the competitiveness of Internet commerce are considered.Документ Якість обслуговування як невід’ємний елемент маркетингового міксу сфери послуг(2018) Лісовська, Інна Миколаївна; Стахурський, Валерій ОлександровичРозглядаються підходи до розуміння якості обслуговування у сфері нематеріального виробництва. Approaches to understanding the quality of service in the field of non-material production are considered.Документ Маркетингові підходи до надання послуг закладів харчування(2017) Стахурський, Валерій ОлександровичРозглядаються сучасні маркетингові підходи до надання послуг закладами харчування. Modern marketing approaches to supplying food services are considered.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »