Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
32 результатів
Результати пошуку
Документ Тенденції розвитку сільського господарства як сировинної бази харчової промисловості України(2024) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаДосліджено тенденції розвитку сільського господарства України як з огляду на структуру його продукції, так і масштаби виробництва. Визначено суттєві диспропорції у розвитку вітчизняного сільського господарства, які негативно впливають на споживання основних харчових продуктів населенням УкраїниДокумент Проблеми розвитку підприємств молочної промисловості України(2024) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаОкреслено низку проблем, з якими стикаються підприємства, що спеціалізуються на виробництві молока і молочних продуктів. Доведено, що подолати зазначені негативні тенденції найближчим часом навряд чи вдасться, проте в подальшому держава повинна звернути увагу на ситуацію в тваринництві, створивши сприятливі умови для сільськогосподарських товаровиробниківДокумент Оцінка вітчизняного ринку пива та особливості його розвитку(2024) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаПроаналізовано вітчизняний ринок пива та визначено особливості його розвитку з урахуванням низки викликів та обмежень. Визначено основні фактори, які впливають на розвиток пивного ринку та аргументовано його інвестиційну привабливістьДокумент Формування витрат в системі планування ресурсів підприємств (ERP-системі)(2023) Страшинська, Лариса Володимирівна; Андреєв, Владислав АндрійовичРозглянуто ERP-системи, які здатні відкрити горизонти можливостей у процесі формування витрат підприємства. Охарактеризовано недоліки ERP-систем. Наголошено на позитивних результатах використання ERP-систем при формуванні витрат. ERP-systems, which are able to open horizons of possibilities in the process of forming enterprise costs, are considered. The shortcomings of ERP systems are characterized. Emphasis is placed on the positive results of using ERP systems in cost formation.Документ Проблеми формування культури споживання продукції пиво-безалкогольної промисловості(2023) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаРозглянуто проблеми формування культури споживання та принципи відповідального вживання пива. Узагальнено основні аспекти пропаганди галузевої компанії «Укрпиво» щодо відповідального споживання алкогольних і слабоалкогольних напоїв. Акцентовано увагу на необхідності поінформованості споживачів щодо можливих ризиків вживання алкоголю. The problems of the formation of consumption culture and the principles of responsible beer consumption are considered. The main aspects of the propaganda of the branch company "Ukrpivo" regarding the responsible consumption of alcoholic and low-alcohol beverages are summarized. Attention is focused on the need to inform consumers about the possible risks of alcohol consumption.Документ Сучасний стан самозабезпечення продовольством в умовах викликів сьогодення(2023) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаВизначено стан продовольчої безпеки України відповідно до критерію продовольчої незалежності. Оцінено рівень самозабезпечення основними видами продовольства протягом 2018–2020 рр. Акцентовано увагу на значному дефіциті споживання основних видів харчових продуктів населенням України. The state of food security of Ukraine was determined according to the criterion of food independence. The level of self-sufficiency in the main types of food during 2018–2020 was assessed. Attention was focused on the significant deficit in the consumption of the main types of food products by the population of Ukraine.Документ Аналітична оцінка вітчизняного ринку дитячих іграшок та перспективи його розвитку(2023) Шевчук, Марія Миколаївна; Страшинська, Лариса ВолодимирівнаРозглянуто вітчизняний ринок дитячих іграшок, визначено основні тенденції розвитку, оцінено товарний асортимент та споживчий попит на ньому. Проаналізовано основних виробників та окреслено перспективи розвитку ринку. The domestic market of children's toys was considered, the main development trends were determined, the product range and consumer demand on it were evaluated. The main manufacturers are analyzed and the prospects for market development are outlined.Документ Проблеми логістичного забезпечення на ринку олії(2023) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаПроаналізована робота морських портів щодо обсягів відвантажень олії, оцінена структура основного обсягу відвантажень. Оцінена сфера перевезень вантажів олійно-жирової галузі залізничним транспортом та досліджена його структура. Визначено проблеми акціонерного товариства «Укрзалізниця» щодо перевезень вантажів галузі та окреслено пріоритети логістичної діяльності. The work of seaports regarding the volume of oil shipments was analyzed, the structure of the main volume of shipments was estimated. The sphere of oil and fat industry cargo transportation by rail was evaluated and its structure was investigated. The problems of the joint-stock company "Ukrzaliznytsia" regarding the transportation of goods in the industry were determined and the priorities of logistics activities were outlined.Документ Основні тенденції розвитку та тренди ринку упаковки харчових продуктів(2022) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаВизначено основні тренди на ринку упаковки для харчових продуктів. Акцентовано увагу на екологічності та пріоритетах створення міні-упаковки, а також самонагріваючої та само охолоджувальної упаковки. Розглянуто тенденції універсалізації упаковки для різних каналів збуту. The main trends in the food packaging market have been identified. Attention is focused on environmental friendliness and the priorities of creating mini-packaging, as well as self-heating and self-cooling packaging. The trends of packaging universalization for various sales channels are considered.Документ Ідентичність брендів корпоративних торговельних мереж в Україні(2022) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаДосліджено ступінь сприйняття споживачами індивідуальності брендів провідних продовольчих роздрібних торговельних мереж за допомогою шкали індивідуальності бренду Д. Аакера. На основі матриці коефіцієнтів парної кореляції між профілями індивідуальності брендів сформульовано рекомендації щодо уточнення ідентичності брендів торговельних мереж та коригування їх іміджу у свідомості споживачів. The degree of consumer perception of the individuality of the brands of the leading food retail chains was studied using the brand individuality scale of D. Aaker. Based on the matrix of pairwise correlation coefficients between the individuality profiles of brands, recommendations are formulated for clarifying the identity of brands of retail chains and adjusting their image in the minds of consumers.