Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Документ Проблеми формування культури споживання продукції пиво-безалкогольної промисловості(2023) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаРозглянуто проблеми формування культури споживання та принципи відповідального вживання пива. Узагальнено основні аспекти пропаганди галузевої компанії «Укрпиво» щодо відповідального споживання алкогольних і слабоалкогольних напоїв. Акцентовано увагу на необхідності поінформованості споживачів щодо можливих ризиків вживання алкоголю. The problems of the formation of consumption culture and the principles of responsible beer consumption are considered. The main aspects of the propaganda of the branch company "Ukrpivo" regarding the responsible consumption of alcoholic and low-alcohol beverages are summarized. Attention is focused on the need to inform consumers about the possible risks of alcohol consumption.Документ Світові тенденції розвитку ринку харчових продуктів(2020) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаОцінено вітчизняний ринок харчових продуктів з огляду на основні проблеми і тенденції розвитку. Досліджено основні тренди і напрями розвитку світового ринку харчових продуктів на основі даних міжнародних аналітичних компаній. Акцентовано увагу на аналізі кондитерського ринку та напрямах діяльності вітчизняних кондитерських підприємств в напрямку розширення інвестування та впровадження інноваційних моделей розвитку. The domestic food market is assessed taking into account the main problems and development trends. The main trends and directions of development of the world food market are studied on the basis of data of international analytical companies. Emphasis is placed on the analysis of the confectionery market and areas of activity of domestic confectionery enterprises in the direction of expanding investment and implementation of innovative development models.Документ Смакові вподобання споживачів на світовому ринку харчових продуктів(2019) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаВизначено ключові фактори при виборі споживачами харчових продуктів у світі. Обґрунтовано споживчі пріоритети в період фінансової кризи. Подана хронологія еволюції споживчих переваг. Розглянута ситуація в США та Західній Європі щодо зростання продажів напівфабрикатів та простих дешевих інгредієнтів, а також зростання популярності продажів через невеликі магазини, пекарні біля дому та пересувні точки традиційно європейського формату. Проаналізовано зміну кулінарних і смакових тенденцій споживачів. The key factors in the choice of food by consumers in the world are identified. Consumer priorities during the financial crisis are substantiated. The chronology of the evolution of consumer preferences is given. The situation in the USA and Western Europe regarding the sales growth of semi-finished products and simple cheap ingredients, as well as the growing popularity of sales through small shops, bakeries near the house and mobile outlets of traditionally European format is considered. The change of culinary and taste tendencies of consumers are analyzed.Документ Світові тенденції формування культури споживання харчових продуктів(2019) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаПроаналізовано ринок харчових продуктів з точки зору споживчих вподобань, визначено світові тенденції формування культури споживання з урахуванням прискорення оперативності обслуговування, акцентовано увагу на взаємопроникнення роздрібних мереж, ресторанів і сервісів. The food market is analyzed from the point of view of consumer preferences, the world tendencies of formation of culture of consumption taking into account acceleration of efficiency of service are defined, attention is focused on interpenetration of retail networks, restaurants and services.