Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
13 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингові стратегії брендів в сфері аюрведичної косметики(2024) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаДосліджується специфіка маркетингових стратегій брендів у сфері аюрведичної косметикиДокумент Маркетингові аспекти організації послуг онлайн-ритейлу(2023) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються практичні маркетингові прийоми організації послуг онлайн-ритейлу. Practical marketing techniques for the organization of online retail services are consideredДокумент Маркетинговий інструментарій харчового ритейлу на прикладі торговельної мережі «Сільпо»(2023) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаОписуються практичні підходи застосування сучасного маркетингового інструментарії в ритейл-бізнесі на прикладі харчового мережевого ритейлера "Сільпо". Practical approaches to the use of modern marketing tools in the retail business are described on the example of the food chain retailer "Silpo".Документ Маркетингова стратегія формування сильної бізнес-моделі в харчовому ритейлі(2023) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаОписані складові сильної бізнес-моделі ритейлера в аспекті формування маркетингової стратегії в сфері ритейл-сервісу. The components of a strong retailer business model are described in the aspect of forming a marketing strategy in the field of retail serviceДокумент Маркетингові та рекламні стратегії як інструмент розвитку підприємств(2022) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються маркетингові та рекламні стратегії як інструмент розвитку підприємств.Документ Особливості маркетингової продуктової політики сучасного закладу харчування(2022) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються особливості формування маркетингової продуктової політики ресторанних закладів. The peculiarities of the formation of the marketing product policy of restaurants are considered.Документ Трансформація маркетинг-міксу матеріальної сфери та сфери послуг в умовах сучасності(2022) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються зміни в окремих елементах моделей маркетинг-міксу в сфері послуг та в сфері матеріального виробництва. Changes in individual elements of marketing mix models in the service sector and in the material production sector are considered.Документ Стратегії ритейл-маркетингу: важливий напрямок управління ритейл-бізнесом(2022) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються маркетингові стратегічні підходи до організаії ритейл-бізнесу в онлайн та офлайн ритейлі. Marketing strategic approaches to the organization of retail business in online and offline retail are consideredДокумент Стійкі та нестійкі конкурентні переваги: перспективний та помилковий маркетингові підходи(2021) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються алгоритми перспективного та неперспективного маркетингу, описується різниця стійких та нестійких конкурентних перевагДокумент Актуальні маркетингові фуд-тренди та їхній вплив на підприємництво у сфері харчової промисловості(2021) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаОхарактеризовані сучасні маркетингові фудтренди, їх зв'язок із зміною стилю життя та вплив на підприємництво у сфері харчової промисловості. Modern marketing food trends, their connection with lifestyle changes and the impact on entrepreneurship in the food industry are described.