Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
15 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингові стратегії брендів в сфері аюрведичної косметики(2024) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаДосліджується специфіка маркетингових стратегій брендів у сфері аюрведичної косметикиДокумент Маркетинговий інструментарій харчового ритейлу на прикладі торговельної мережі «Сільпо»(2023) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаОписуються практичні підходи застосування сучасного маркетингового інструментарії в ритейл-бізнесі на прикладі харчового мережевого ритейлера "Сільпо". Practical approaches to the use of modern marketing tools in the retail business are described on the example of the food chain retailer "Silpo".Документ Маркетингові та рекламні стратегії як інструмент розвитку підприємств(2022) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються маркетингові та рекламні стратегії як інструмент розвитку підприємств.Документ Особливості маркетингової продуктової політики сучасного закладу харчування(2022) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються особливості формування маркетингової продуктової політики ресторанних закладів. The peculiarities of the formation of the marketing product policy of restaurants are considered.Документ Стратегії ритейл-маркетингу: важливий напрямок управління ритейл-бізнесом(2022) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються маркетингові стратегічні підходи до організаії ритейл-бізнесу в онлайн та офлайн ритейлі. Marketing strategic approaches to the organization of retail business in online and offline retail are consideredДокумент Тенденції маркетингу харчових продуктів(2020) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються актуальні тенденції маркетингу харчових продуктів з огляду на зміни в стилі життя та вподобаннях споживачів. The current trends in food marketing are considered in view of changes in lifestyle and consumer preferences.Документ Внутрішній маркетинг як інструмент забезпечення конкурентоспроможності підприємств сфери послуг(2019) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядається сутність та специфіка внутрішнього маркетингу у сфері нематеріального виробництва. The essence and specificity of internal marketing in the field of non-material production are considered.Документ Сучасна трансформація моделі маркетинг-міксу(2018) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурський, Валерій ОлександровичРозглядаються сучасні підходи до розуміння елементів комплексу маркетингу з урахуванням потреб споживачів. The modern approaches to understanding the elements of the marketing complex taking into account the needs of consumers are considered.Документ Сучасні маркетингові тенденції у сфері кондитерських виробів(2018) Атландерова, Ірина Дмитрівна; Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються сучасні аспекти успішного ведення бізнесу на ринку кондитерських виробів. The modern aspects of successful business in the confectionery market are considered.Документ Маркетингові тенденції у харчовій та сувенірній продукції(2017) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаАналізуються сучасні маркетингові тенденції на ринку сувенірної продукції. The modern marketing trends in the souvenir market are analyzed.